I kontakttund - 12.veebruar

Teemad

 

- Kursuseprogrammi tutvustus ja selgitused - Kursuse õpikeskkonnaga (eDidaktikum) tutvumine, registreerimine (ajaveeb ja e-portfoolio)
- Õpileping

 

INFO PUUDUJATELE

2) IKT-põhiste õppemängude loomine (LearningApps)

   - tutvu keskkonnaga

   - loo üks mäng, mida võimalik õppetöös kasutada

   - mängu sihtrühm vali ise (laste vanus)

   - mängu sisu vali ise - mis õppe- ja kasvatustegevuse valdkonnaga(valdkondadega) seod

   - mängu tüüp vali ise 

Postita oma mängu link ARUTELU alla

 

NB! Mängu salvestamiseks on vaja keskkonda sisse logida! Vastasel juhul mäng kaob!

Keskkond võimaldab mängu teha ka ilma sisse logimata, aga soovitame seda varianti mitte kasutada.

LEARNING APPS JUHEND

KAHOOT JUHEND

 

3) Kui mängu lingi postitus arutelu alla tehtud, leidke, kellega oma mänge nö vahetate analüüsiks

- analüüsige teiste tehtud mängu lähtuvalt üldoskustest - abi saad KELARÕKist

ehk kuidas mäng toetab (näited juurde)

 1) mänguoskused;

 2) tunnetus- ja õpioskused;
 3) sotsiaalsed oskused;
 4) enesekohased oskused.

 

KIRJUTA MÄNGU ANALÜÜS LINGI KOMMENTAARIKS