kujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna, lähtudes õppijate vajadustest ja õpieesmärkidest ning ühistest kokkulepitud väärtustest
kujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna, lähtudes õppijate vajadustest ja õpieesmärkidest ning ühistest kokkulepitud väärtustest
Üliõpilane planeerib õppetöö ja koostab õppeühikukavad mis on eelnevalt läbi arutatud juhendava õpetajaga. Üliõpilane viib läbi ainetunde (vähemalt 15 tundi, õpitaval er...
Üliõpilane vaatleb vähemalt 6, õpitaval erialal töötav üliõpilane vähemalt 4 tundi ja koostab vaadeldud tundidest koondanalüüsi, mis sisaldab lühikest kir...