Üliõpilane vaatleb ja kirjeldab õpetaja koostöiseid rolle. Võimalusel abistab juhendavat õpetajat klassijuhataja ülesannete täitmisel. Kirjeldus sisaldab järgnevat: millised on klassijuhataja (kasvatuslikud, organisatoorsed, aruandlusega seotud jne.) ülesanded praktikakoolis? kui suur on klassijuhataja töö maht? milline on arenguvestluse sisu ja korraldus selles koolis? mille poolest erineb klassijuhataja roll ja vastutus aineõpetaja rollist? kes on õpetaja tugivõrgustik? kuidas toimub suhtlemine lapsevanematega? mis on õpetaja roll õmblusteta haridustee korraldamisel, kuivõrd on suhtlust huvihariduse ja kõrgharidusega?
Hindamislävend:
Üliõpilane vaatleb ja kirjeldab õpetaja koostöised rolle, võimalusel abistab õpetajat klassijuhataja ülesannete täitmisel.
Kirjeldus sisaldab järgnevat: millised on klassijuhataja (kasvatuslikud, organisatoorsed, aruandlusega seotud jne.) ülesanded praktikakoolis? kui suur on klassijuhataja töö maht? milline on arenguvestluse sisu ja korraldus selles koolis? mille poolest erineb klassijuhataja roll ja vastutus aineõpetaja rollist? kes on õpetaja tugivõrgustik? kuidas toimub suhtlemine lapsevanematega? mis on õpetaja roll õmblusteta haridustee korraldamisel, kuivõrd on suhtlust huvihariduse ja kõrgharidusega?
Kirjeldus on selge ja sisukas, korrektses keeles 2500-3500 tähemärki pikk.
Tagasisidestab ülikoolipoolne juhendaja.