Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files. Platform will be down for maintenance on Monday 25-th of November from 10:00 to 11:00.

Õpikeskkond 06.10, Heli Mardisoo, Kätlin Taevere

Comments

Reeli Liivik

Submitted by Reeli Liivik on Fri, 10/13/2023 - 14:20

Olete hästi demonstreerinud esmast valmisolekut väljundipõhise õppe kavandamiseks ja õpikeskkonna teaduspõhiseks kujundamiseks. Toon kokkuvõtvalt välja mõned tähelepanekud, mille alusel saate hindamiseks esitatavat tunnikava täiendada:
* olete väga hästi tunnikavas väljendanud lähtumist õppe alusdokumentidest (õppekava) ning sihtrühma tausta avades väljendanud valmisolekut arvestada õppijate vajadustega.
* õpiväljundite proovige sõnastamisel jälgida, et see oleks sisuline (mitte vaid, et õppija teeb rühmatööd) ja sõnastatud kompaktse kompetentsina, mis hõlmab nii teadmisi kui oskusi, ei jääks kohmakas ja väljendaks ühes lauses - mida õppija teeb ja kuidas teeb; näiteks - õppija selgitab meeskonnatööna toetava õpikeskkonna tegureid, tuues asjakohaseid näiteid koolitegelikkusest.
* väga hea, et olite planeerinud piisavalt aega õppijate aktiivseks õppimiseks ja kaasamiseks. Planeerides väljundipõhist õpet, olete nii eesmärkides, õpiväljundites kui õpetamistegevuses rõhutanud toetava õpikeskkonna mudelit, mis on konkreetne teoreetiline mudel. Oleks olnud eesmärgipärane see õppijate jaoks ka selgelt õppematerjali-slaididele lisada. Samuti oleks võinud rühmatööülesande püstituses arutelu selgemalt siduda mudeliga, kuna arutelu tundus pigem ainult kogemuse jagamisena. Siis oleks eesmärgi, õpiväljundi, õpitegevuste ja hindamise sidusus paremini nähtav ning õpiväljundite saavutatuse hindamine on selgem.
* Pedagoogilistes põhjendustes olete esile toonud üldiselt sobivaid haridusteoreetilisi aluseid; vaadake üle ka kursuse kohustuslikud allikad ja lisage ka sealt põhjendustesse sobivaid aspekte.

199 views (0 today)

Created date

Thursday, October 5, 2023 - 18:02