Submitted by Kristi Kiilu on Wed, 02/09/2022 - 09:09 Standardized competence outcome: on teadlik õppimist mõjutavatest teguritest ja seaduspärasustest...selgitab välja rühma ja õppija ainealase, õpioskuste ja õpimotivatsiooni taseme...märkab õppijate toe vajadust ja nende individuaalseid õpivajadusi (sh teistest võimekam õppija)kasutab digitehnoloogiaid õppijate õppimisse kaasatuse suurendamiseksõpetab, lähtudes õppija eripärast, seatud eesmärkidest, õpiväljunditest ja ainetevahelisest lõimingust...analüüsib õpetamist ning kohandab tegevusi ja keskkonda paindlikult, arvestades õppijate (liikumis)vajadusiDescription: Üliõpilane oskab õpet kavandades ja läbi viies ning õpilasi toetades arvestada nende eripära, eelteadmiste, vajaduste ning huvidega iia kirjutan õpiväljundi 2Assessment description: