Submitted by Kaire Kollom on Wed, 08/19/2020 - 16:42 Standardized competence outcome: suunab õppijaid üksteisega arvestama ja üksteist toetama, võttes arvesse rühmaprotsesse ja - dünaamikatseab õppija(te)st lähtuvalt pika- ja lühiajalised õpieesmärgid, valib sisu ja kavandab tegevused, arvestades õppekavalähtuvalt eesmärkidest valib õpetamiseks, õppimiseks ja tagasisidestamiseks sobivad meetodidvalib lähtuvalt õpieesmärkidest ning õppija arengutasemest sobiva õpivarakasutab digitehnoloogiaid õppijate õppimisse kaasatuse suurendamisekspersonaliseerib õpiteid digitehnoloogiate abiltegevusi lõimides rakendab mängu ja teisi aktiivset õppimist...suunab õpilasi rakendama info otsimisel, suhtlemisel ja sisuloomes digitehnoloogiaidkorraldab klassis/rühmas digitehnoloogiate mõtestatud kasutamist individuaalsel ja koostöisel õppimisel, sh probleemide lahendamiselrakendab süsteemselt erinevaid õppimist toetavaid tagasisidestamise ja hindamise viise...teab ja valib õppesisu õpetamisel sobiva keerukustaseme ning esitusviisiDescription: kasutab erinevaid IKT võimalusi õppeprotsessi planeerimisel ja läbiviimiselAssessment description: