Üliõpilane planeerib õppetöö ja koostab õppeühikukavad. Õppeühikukava sisaldab osi: õpitulemused, tegevuskäik, õppemeetodid, hindamisviis ja -lävend/kriteeriumid, lõiming üldpädevuste, teiste ainetega või ainesisesel ning vastab kontrollküsimustele: kuidas tuginesid õppeühikut planeerides riiklikule ainekavale ja kooli õppekavale? kuidas lähtusid õppe-eesmärke sõnastades õppijast?
Üliõpilane viib läbi ainetunde: 26 tundi, õpitaval erialal töötav üliõpilane 15 tundi. Tunnid on terviklikes õppeühikutes, vähemalt üks õppeühik on algupärane pedagoogiline ülesanne, mis erineb ka Põhipraktika I ülesannetest.
Hindamislävend:
Esitatud on vähemalt kolme tervikliku õppeühiku kava, mis sisaldab vähemalt kuut eriilmelist tundi. Tegevõpetaja esitab vähemalt kahe tervikliku õppeühiku kava, mis sisaldab vähemalt nelja eriilmelist tundi.
Õppeühikukava sisaldab osi: pealkiri/teema, maht, klass, auto/allikas, eesmärk ja õpitulemused, õppematerjal/ töövahendud, tagasiside andmine / hindamine, ülesanne ehk tundide struktuur, sh õppimise osad.
Õppeühiku kavad on piisavalt põhjalikud ja samas ülevaatlikud.
Kavandatud õpitulemused, õppesisu ja hindamisviis (kriteeriumid) on omavahel kooskõlas.
Tagasisidestab ülikoolipoolne juhendaja.