Submitted by Maia Lust on Mon, 09/06/2021 - 19:51 Standardized competence outcome: arvestab peamiste tunnetusprotsessidega (taju, tähelepanu, mälu, mõtlemine, 4 täidesaatvad funktsioonid) õppija toetamiselloob teadlikult hooliva, kiusamisvaba ja koostöise õhkkonna...juhib klassi/rühma, arvestades grupi arengufaasemärkab õppijate toe vajadust ja nende individuaalseid õpivajadusi (sh teistest võimekam õppija)õpetab, lähtudes õppija eripärast, seatud eesmärkidest, õpiväljunditest ja ainetevahelisest lõimingust...suunab õppijaid üksteisega arvestama ja üksteist toetama, võttes arvesse rühmaprotsesse ja - dünaamikatlähtuvalt eesmärkidest valib õpetamiseks, õppimiseks ja tagasisidestamiseks sobivad meetodidvalib õpivara hulgast õpieesmärkide ning õppijate ja rühma tasemele sobivakohandab õpivara, arvestades õppijate vajadusi, võimalikke piiranguid, sh autoriõigusi, kättesaadavust, usaldusväärsustDescription: Oskab vastavalt õppekavale ette valmistada informaatika ainetunde;Assessment description: