Eneseanalüüs I
Ülesanne on järgmine:
Pane kirja 30 lauset* õppimist ja arengut toetava õpetaja omaduste kohta. Vajadusel googelda ja vaata üle oma varasemate kursuste materjalid
Märgi nendest omadustest:
1.1. roheliseks need omadused, mis juba praegu ka sind (õpetajana) kirjeldavad (arvad, et kirjeldavad)
1.2. kollaseks need omadused, mis sind mingil määral/tinglikult juba praegu (õpetajana) kirjeldavad
1.3. punaseks need omadused, mis sind (õpetajana) praegu veel ei kirjelda
Esita oma värvikoodidega 30 lauset ülesande vastusena.
Loe põhjalikult läbi praktika kursuseprogramm ja ülesandepüstitused ning selle taustal vali välja 5 omadust (30 hulgast), mida käesoleva praktika raames iseendas arendada sooviksid.
Analüüsi iseennast, vastates kirjalikult järgmistele küsimustele:
4.1. Miks on sinu jaoks oluline sel praktikal arendada iseendas just neid omadusi?
4.2. Kuidas toetavad praktikaülesanded nende omaduste poole liikumist?
4.3. Millised sinu omadused (teadmised, oskused, hoiakud, iseloomujooned, hetkeolukord, huvid, võimekused) toetavad sind praktika edukal läbimisel?
4.4. Millised sinu omadused võivad sind praktika edukal läbimisel takistada?
4.5. Mida pead ise kindlasti silmas pidama või ette võtma selleks, et saavutada kõik praktika õpiväljundid ning liikuda valitud 5 omaduse arendamise poole?
Püstita eelnevat silmas pidades endale 1-2 praktikaülesannet.
*Kui läbisid õppimise ja arengu aine eelmisel aastal, on sul olemas lausa 100 õpetajat iseloomustavat omadustsul. Võid võtta kohe ette need 100 ning alustada tööd punktist 2.
Hindamiskriteeriumid:
1. Ülesanne on täidetud vastavalt juhisele
2. Kirjaliku eneseanalüüsi tekst on korrektses kirjakeeles, sidus ja loogiline
3. Kirjaliku eneseanalüüsi teksti pikkus on 400-600 sõna