10.03 Avatud õpikeskkondade seminar iseseisva tööna

Õppejõul force major, seminari ajaks rühmaülesanded, mis asendavad seminari. Täpsemad juhised.

Hea üliõpilane III voorust!
Seoses lapse raske haigestumisega ei saa ma 10.03 kell 10.15 - 13.30 sinuga olla - kuid ole mureta, seminari praktilised ülesanded saab teha ära seminari ajal ning kenasti oma punktid välja teenida. Annan teile ka orienteeruva ajakava, aga võite oma rühmas kokku leppida teisiti. Oluline on, et seminariülesanded saaksid tehtud seminari ajal, siis ei jää midagi teie jaoks “ripakile”. 

  • Seminariülesanded on mõeldud tegemiseks 4-6 liikmelistes rühmades. Kogu seminari vältel võib tegutseda samas rühmas.
  • Moodustasin teile rühmad, kuid võite neid soovi korral muuta/vahetada. Pange rühmatööde juurde nende inimeste nimed kirja, kes reaalselt teie rühmatöös osalesid. Palun suhelge omavahel, kasvõi Google slides kommentaaride kaudu, et üksteisega kontakti leida. :) 
    • 1. rühm. Liikmed: Diana, Anastasija Ž., Anastassia T., Teele, Iiris
    • 2. rühm. Liikmed: Catlin, Katriin, Aili, Tanel, Liisi
    • 3. rühm. Liikmed: Laura, Liina, Kristi, Merje, Meelis
    • 4. rühm. Liikmed: Margit, Märt, Albina, Heleri, Liilia
    • 5. rühm. Liikmed: Reila, Kalle, Kevin, Getter, Hanna
    • 6. rühm. Liikmed: Karel, Eva-Linda, Annely,  Anastasija P., Janar, Kadri A.
    • 7. rühm. Liikmed: Kadri R., Karmo, Dmitri, Aleksander, Eliisa, Dmitri
  • Leppige edasiseks tegutsemiseks omavahel kokku sobiv suhtluskanal (Teams, Meet, Zoom, Facebook videokõne vms).
  • NB! Kui mingil põhjusel rühmas tegutsemine ei õnnestu, tee seda kõike üksinda, Google Slides keskkonnas loo enda nimega eraldi slaid, padletis kommenteerid oma nimega jne. Aga usu mind, koos on lihtsam, lõbusam ja arendavam. 

Mõistvale suhtumisele lootma jäädes! 

Helene Uppin

Tutvu E-didaktikumi FAILID kaustas avatud õpikeskkonna seminari slaididega 1-13. Mõtesta enda jaoks: millest koosneb õpikeskkond ja milline on avatud õpikeskkond?

10.15 - 10.45

RÜHMATÖÖ 1. Tutvu tööjuhendiga slaid 14. Täienda koos rühmaliikmetega SLAIDI Google Docs esitluses: Üksuse Õpipaikade kaardistus 2023 - Google'i esitlused NB! Jälgige, et igal fotol oleks juures ka selgitus ning uurige ka teiste rühmade tööd (võite kommenteerida, küsimusi esitada jne). Kui muudate rühmi, looge julgelt uusi slaide juurde. Inspiratsiooni saate ammutada ka eelmiste voorude töödest.

10.45 - 11.15

Tutvu slaididega 16-19. Mõtesta enda jaoks: milline on üks tõhus ja tähenduslik õppekäik? Võid täiendada teadmisi ka lühikese videoloenguga siin: Why should you learn outside the classroom? Meaningful fieldtrips explained - YouTube (videos räägin inglise keeles).

11.15 - 11.45

TEE PAUS (liiguta!)

11.45-12.00

RÜHMATÖÖ 2. Tutvu tööjuhendiga slaid 17. Täienda koos rühmaliikmetega oma SLAIDI Google Docs esitluses: Õppeprogrammide reklaamtahvel 2023 - Google'i esitlused 

12.00 - 12.30

Tutvu koos rühmakaaslastega II kodutöö juhendiga slaididel 36-37, võtke FAILID kaustast lahti ka pikem juhend. Arutage läbi, kas tekib küsimusi. Küsige teiste rühmade esindajatelt, kas nemad said aru. Kui aru ei saa, siis kirjutage mulle julgelt, vajadusel teen lühikese videoselgituse! 

12.30-12.45

RÜHMATÖÖ 3. Tutvu koos rühmakaaslastega juhendiga slaidil 38. Täiendage Padlet keskkonna tahvlit jooksvalt oma aruteluga: Õppekäike mõjutavad tegurid (padlet.com). Suhestuge eelnevate kommentaaridega, lugege, mida nad on öelnud, laikige ja möllake. Oluline on, et rühmaliikmete nimed on igal sisulisel kommentaaril/postitusel juures, võib ka nt “III v, 1. Rühm” vms lühendiga. 

12.45-13.15

Saada virtuaalne kallistus oma rühmakaaslastele ja soovi korral anna sellele natuke erakorralisele seminarile tagasisidet siin: 

https://forms.gle/ZiB3iqswZB9jfYs38 

Annan teie tööle ka tagasisidet - padleti lõppversiooni postitan siia gruppi ka.