TEEMAD ja SISU
- Veebipõhised õpikeskkonnad ja programmid õppetöös.
- Testid ja küsimustikud (Kahoot jt.)
- Tahvelarvuti õppetöös (LearningApps)
- QR-koodi mäng
- Virutaalreaalsus (4D elements)
Tunnitöö 4: Valminud test ja selle analüüs
Tunnitöö 3: Virtuaalreaalsus õppetöös.
Õpikeskkond (veebipõhine, personaalne)
INFO QR-KOODIDE KOHTA
VAATA QR-koodid klassiruumis
LOE: Laiendatud ja rikastatud reaalsus
VAATA: Augmented Reality
Vaata Liitreaalsus ja keemia
Vaata: Loome uue maailma - liitreaalsus (Katrin Soika)
KEEMIA - 4D ELEMENTS
Rakendus nii Androidile kui ka Apple'le
Paberist elemendid(ehk markerid)
QUIVER
Rakendus nii Androidile kui ka Apple'le | Markerid
Veel keskkondi ja markereid
PUUDUJATELE
1) Tee järgi Tunnitöö3 - punktid 5-7
2) Tee järgi Tunnitöö4 - loo 1 virtuaalreaalsuse pilt 4D elementidest ja üks Quiverist. Lae need üles interaktiivsele seinale: https://padlet.com/elyna84/liitreaalsusest
3) Lisa juurde kirjeldused, mida tegid selleks et neid pilte luua? Mida sul oli selleks vaja teha? Mis oli lihtne, mis oli keeruline? Miks? Lisa juurde ka vastused mis Tunnitöö 4 all kirjas.
4) Kirjuta essee teemal "Virtuaalreaalsus õppetöös - võimalused ja ohud" pikkusega 1 A4 ning essee teemal "Kuidas QR koodi õppetöös kasutada -seos riikliku õppekavaga - digipädevused" pikkusega 2 A4.