Eestvedamise ja juhtimise blokis polnud mitte midagi haridustehnoloogiaga seonduvat ning kõik punktid olid üldse väga üldised
Personalijuhtimine - ühe õpetaja tunnustamine meediakasvatuse rakendamises õppe- ja kasvatustöös, mille väljundiks oli Laagri Lasteaia multifilmi valmimine koos lastega. Parendus: Pedagoogide enesetäiendamine infotehnoloogiliste lähenemiste kasutamiseks õppe- ja kasvatustöös.
Koostöö huvigruppidega - Info liikumine lasteaia kodulehekülje ning valla lehe kaudu, samuti rühmaõpetajate ja lastevanematevaheline aktiivne infoliikumine e – kirjade vahendusel.
Ressursside juhtimine - Hangitud inventari: Sülearvutid, koopiamasin, diktofon, dataprojektor; filiaali on hangitud 5 sülearvutit ja 5 printerit. ITK: hangiti arvutid, loodud on mõlema asutuse koduleheküljed. Parendus: Ehitada lasteasutuses välja toimiv tõrgeteta arvutivõrk ja teha ettepanek kohalikule omavalitsusele haridustehnoloogi koha loomise suhtes. Muretseda rühmadesse kaasaegsed fotoaparaadid ja puutetahvlid koolieelikute rühmadesse ning skänner ja dataprojektor filiaalile.
Õppe- ja kasvatusprotsess - Põngerja multifilmi konkursil II koht – multifilm „Laagri Lasteaia oma lugu”. Parendus: Töötada välja väärtus- ja meediakasvatuse õpetamise ainekava ja viia täiendused sisse õppekavasse. Rakendada efektiivsemalt töösse liiklus-; meedia- ja väärtuskasvatust.
VÄÄRTUSED: Töötajad – professionaalsed ja arenguvõimelised – käib ajaga kaasa ja on avatud meediakasvatuse kasutamisele kui õppetegevuse läbiviimise võimalusele.
EESMÄRGID:
Eestvedamise ja juhtimise – puuduvad uueks perioodiks sõnastatud tegevused, mis on seotud IKTga
Personalijuhtimine - Õppeaasta eesmärkidest lähtuvalt sisekoolituste korraldamine (õuesõpe ja meediakasvatus pedagoogidele; väärtused ja meeskonnatöö kogu personalile). Pedagoogide kutsealaste teadmiste täiendamiseks koolituste korraldamine (uued suunad, metoodikad ja infotehnoloogia lähemale toomine õppe- ja kasvatustöös).
Koostöö huvigruppidega - puuduvad uueks perioodiks sõnastatud tegevused, mis on seotud IKTga
Ressursside juhtimine - Infobaasi väljaehitamine vanade, süsteemide väljavahetamine. Arvutibaasi ja teiste IT ( movie maker) vahendite täiendamine, fotoaparaadi ostmine. Õppevahendite ja metoodilise materjali uuendamine. Lisaressursside hankimine projektide kaudu. Ehitada lasteasutuses välja toimiv tõrgeteta arvutivõrk ja teha ettepanek kohalikule omavalitsusele haridustehnoloogi koha loomise suhtes. Muretseda rühmadesse kaasaegsed fotoaparaadid ja puutetahvlid koolieelikute rühmadesse. Osta dataprojektor Ääsmäe Lasteaiale. Kodulehekülje pidev täiendamine ja uuendamine. Arvuti programmide uuendamine. Lasteasutuse tegevuste kajastamine meedias. Lasteaia kodulehekülje hooldamine ja ajakohastamine. Elektroonilise dokumendihalduse süsteemi loomine ja rakendamine. EHIS – i andmebaasile lasteaia tegevuse kohta andmete edastamine. Pidev info edastamine personalile, vanematele ja huvigruppidele.
Kerlin Kalda
Submitted by Kerlin Kalda on Thu, 02/18/2016 - 16:31
TUNNITÖÖ 1 Tugevused ja parendusettepanekud – haridustehnoloogia aspektist
Tallinna Tuule Lasteaed
- Eestvedamine ja juhtimine, sealhulgas strateegiline juhtimine
Tugevused: Mitmel aastal on õppeasutus olnud Tiigrihüppe Sihtasutuse Digitiigri Koolituskeskusena täiendkoolituse pakkujaks pedagoogidele Tallinnas ja üle vabariigi
Parendusettepanekud:
Uue, lasteaiale sobiva digitaalse dokumentatsioonisüsteemi loomine
- Personalijuhtimine
IKT- alaselt ei olnud otseselt tugevusi välja toodud, kuid arengukavas peegeldatu toetab ka haridustehnoloogilist valdkonda.
Lasteaia tugevuseks on tõhus meeskonnatöö, selged ja kokkulepitud eesmärgid, avatus, toetuse ja usalduse olemasolu, toetav juhtimine, töötajate kaasamine otsustusprotsessidesse, tagasiside andmine, iga töötaja eneseanalüüs ja areng, töötajate motiveerimine ja tunnustamine.
Parendusettepanekud puudusid.
- Koostöö huvigruppidega
Tugevused
Tugevuseks on avatus ja tihe side peredega, koostöövalmis lapsevanemad on kaasatud lasteaia arendustöösse. Avatud suhtlemiseks lastevanematega ja avalikkusega on loodud informatiivne kodulehekülg koos alalehekülgedega ( ajaveebid ).
Parendusettepanekud puudusid.
- Ressurside juhtimine
Tugevused
Suurimaks tugevuseks on infotehnoloogiline baas ning mitmekülgsete tehniliste võimalustega sisustatud arvutiklass. Kõikides rühmades on internetiühendusega arvutid.
Parendusettepanekud:
1980. aastal kasutusse võetud hoone ja tehnosüsteemid vajavad kapitaalremonti.
- Õppe ja kasvatusprotsess
Haridustehnoloogia valdkonnas puudusid eraldi väljatoodud tugevused ja parendusettepanekud.
Parendusettepanekud puudusid.
TUNNITÖÖ 2
Visioon:
Tallinna Tuule Lasteaed on oma tegevuses koostööle ja uudsusele suunatud turvaline haridusasutus, kus lapsed ja täiskasvanud on uudishimulikud, keskkonnateadlikud ja loomingulised ning väärtustavad tervislikku eluviisi.
Visioonis peegeldub varjatud seos IKT-ga. Nimelt, haridusasutus on uudsusele suunatud ning personal ja lapsed uudishimulikud ja loomingulised, millest kajastub IKT-vahendite kasutamise valmidus. Sealhulgas on lasteaed oma tegevuses koostööle suunatud, ning haridustehnoloogiline töö vajab koostööd.
Missioon:
Tallinna Tuule Lasteaed on traditsioone hoidev, turvaline ja lapsest lähtuva arengukeskkonnaga lasteasutus, kus lapse individuaalne arendamine tagab eduka toimetuleku koolis ja elus.
Lapsest lähtuv arengukeskkond, mis tagab eduka toimetuleku koolis ja elus vajab tänapäeval tehnoloogilist õpet ja kogemust.
Põhiväärtused:
Avatus läbi uuenduslikkuse ja koostöö.
Isikupärase uudishimu ja loovuse toetamine.
Kahes põhiväärtuses kajastub ka IKT. Nimelt on põhiväärtuseks avatus läbi uuenduslikkuse ja koostöö. Õpetajad peavad olema avatud uutele tehnoloogiatele, ja õppe- ja kasvatusmeetoditele, näiteks meediakasvatusele.
Kuna lapsi huvitab kõik tehnoloogiaga seotud, siis isikupärase uudishimu toetamine, toetab ka IKT arendamist.
TUNNITÖÖ 3
- Eestvedamine ja juhtimine
Uue, lasteaiale sobiva digitaalse dokumentatsioonisüsteemi loomine. Sisehindamissüsteemi arendamine (võrdleva analüüsi läbiviimine aastate lõikes, rahuloluküsitluste vormide edasiarendamine ja muutmine elektroonseks)
Eestvedamise ja juhtimise all kirjeldatud digitaalse süsteemi loomist ning sisehindamissüsteemi elektroniseerimist.
- Personalijuhtimine
Kõikide töötajate kaasamine erinevate meeskondade töösse, personali potentsiaali
rakendamine.
Näitab, et töötajaid plaanitakse kaasata ka haridustehnoloogilisse arendustöösse.
- Koostöö huvigruppidega
Koostööd õppekasvatustöö valdkondi toetavate asutustega. (Eelnevas perioodis näiteks koostöö Tiigrihüppe programmiga).
- Ressurside juhtimine
Puudub
- Õppe ja kasvatusprotsess
Puudub
Liis, Kerlin, Marielle
Raige Ifrad
Submitted by Raige Ifrad on Thu, 02/18/2016 - 16:27
Meie analüüsisisime Alasniidu Lasteaia arengukava. Seal oli väja toodud ressursides ainult inventaar, et igas rühmas on arvuti, maja peale on 2 printerit, sisevõrk. Kokad kasutavad interneti põhist ANC programmi. Koostöö huvigruppidega all oli kirjas, et kasutatakse kodulehte. Pigem oli see seotud rohkem materiaalse poolega ja hariduslikust aspektis IKT kasutamist välja ei tulnud.
Tunnitöö 2.
Visioon, missooon, väärtused
Visioon- Õppiv keskkond, läheb uuendustega kaasa
Missioon-Võimaldatakse kaasaegset alusharidust
Väärtused- professionaalsus- Õpetajad peavad omama oskusi, mis võimaldaksid lastel erinevate valikuvõimaluste kasutamist eeldatavalt ka IKT kasutamist.
Eesmärgid- Lasteaia õpi-, kasvu ja töökeskkond on kaasaaegne ning kujundatud koostöös huvigruppidega.
Tunnitöö 3
Ainuke, mis meile tundus, et võiks olla seotud IKT valdkonnaga oli personalijuhtimises mainitud koolituskava toetab töötaja ja lasteaia arengut. Võib eeldata, et äkki kasutatakse ka IKT või IKT alaseid koolitusi.
Comments
Grete Rebanets
Submitted by Grete Rebanets on Thu, 02/18/2016 - 16:28
Grete, Gerli, Johanna
TUNNITÖÖ 1
Rännaku lasteaed
Personali juhtimine:
Tugevused - Meeskond tunneb elukestva õppe strateegiat
Õppe-ja kasvatustöö:
Parandusettepanekud-Õppekavaarendus meediakasvatuse, erivajaduste ning omanäolisuse osas
Ressursid:
Tugevused : Lasteaial on omanäoline ja pidevalt arenev koduleht
Parandusettepanekud: Otsida võimalusi IKT vahendite ostmiseks
TUNNITÖÖ 2
Visioonis, missioonis ja väärtustes puuduvad otsesed seosed IKT-ga.
Personalijuhtimise tugevustes tuli välja, et meeskond tunneb elukestva õppe strateegiat.
Väärtuste alt leidsime koostöö ja abivalmiduse, mis on varjatult seotud haridustehnoloogiaga, seega toetaksid seda.
TUNNITÖÖ 3
Leidsime Ressurissde eesmärgist, et otsitakse võimalusi õpikeskkonna arendamiseks ning leidsime seose IKT-ga.
Melissa Anson
Submitted by Melissa Anson on Thu, 02/18/2016 - 16:32
LAAGRI LASTEAED
Janika, Maarja, Melissa.
TUGEVUSED JA PARENDUSETTEPANEKUD:
VÄÄRTUSED: Töötajad – professionaalsed ja arenguvõimelised – käib ajaga kaasa ja on avatud meediakasvatuse kasutamisele kui õppetegevuse läbiviimise võimalusele.
EESMÄRGID:
Kerlin Kalda
Submitted by Kerlin Kalda on Thu, 02/18/2016 - 16:31
TUNNITÖÖ 1
Tugevused ja parendusettepanekud – haridustehnoloogia aspektist
Tallinna Tuule Lasteaed
- Eestvedamine ja juhtimine, sealhulgas strateegiline juhtimine
Tugevused: Mitmel aastal on õppeasutus olnud Tiigrihüppe Sihtasutuse Digitiigri Koolituskeskusena täiendkoolituse pakkujaks pedagoogidele Tallinnas ja üle vabariigi
Parendusettepanekud:
Uue, lasteaiale sobiva digitaalse dokumentatsioonisüsteemi loomine
- Personalijuhtimine
IKT- alaselt ei olnud otseselt tugevusi välja toodud, kuid arengukavas peegeldatu toetab ka haridustehnoloogilist valdkonda.
Lasteaia tugevuseks on tõhus meeskonnatöö, selged ja kokkulepitud eesmärgid, avatus, toetuse ja usalduse olemasolu, toetav juhtimine, töötajate kaasamine otsustusprotsessidesse, tagasiside andmine, iga töötaja eneseanalüüs ja areng, töötajate motiveerimine ja tunnustamine.
Parendusettepanekud puudusid.
- Koostöö huvigruppidega
Tugevused
Tugevuseks on avatus ja tihe side peredega, koostöövalmis lapsevanemad on kaasatud lasteaia arendustöösse. Avatud suhtlemiseks lastevanematega ja avalikkusega on loodud informatiivne kodulehekülg koos alalehekülgedega ( ajaveebid ).
Parendusettepanekud puudusid.
- Ressurside juhtimine
Tugevused
Suurimaks tugevuseks on infotehnoloogiline baas ning mitmekülgsete tehniliste võimalustega sisustatud arvutiklass. Kõikides rühmades on internetiühendusega arvutid.
Parendusettepanekud:
1980. aastal kasutusse võetud hoone ja tehnosüsteemid vajavad kapitaalremonti.
- Õppe ja kasvatusprotsess
Haridustehnoloogia valdkonnas puudusid eraldi väljatoodud tugevused ja parendusettepanekud.
Parendusettepanekud puudusid.
TUNNITÖÖ 2
Visioon:
Tallinna Tuule Lasteaed on oma tegevuses koostööle ja uudsusele suunatud turvaline haridusasutus, kus lapsed ja täiskasvanud on uudishimulikud, keskkonnateadlikud ja loomingulised ning väärtustavad tervislikku eluviisi.
Visioonis peegeldub varjatud seos IKT-ga. Nimelt, haridusasutus on uudsusele suunatud ning personal ja lapsed uudishimulikud ja loomingulised, millest kajastub IKT-vahendite kasutamise valmidus. Sealhulgas on lasteaed oma tegevuses koostööle suunatud, ning haridustehnoloogiline töö vajab koostööd.
Missioon:
Tallinna Tuule Lasteaed on traditsioone hoidev, turvaline ja lapsest lähtuva arengukeskkonnaga lasteasutus, kus lapse individuaalne arendamine tagab eduka toimetuleku koolis ja elus.
Lapsest lähtuv arengukeskkond, mis tagab eduka toimetuleku koolis ja elus vajab tänapäeval tehnoloogilist õpet ja kogemust.
Põhiväärtused:
Avatus läbi uuenduslikkuse ja koostöö.
Isikupärase uudishimu ja loovuse toetamine.
Kahes põhiväärtuses kajastub ka IKT. Nimelt on põhiväärtuseks avatus läbi uuenduslikkuse ja koostöö. Õpetajad peavad olema avatud uutele tehnoloogiatele, ja õppe- ja kasvatusmeetoditele, näiteks meediakasvatusele.
Kuna lapsi huvitab kõik tehnoloogiaga seotud, siis isikupärase uudishimu toetamine, toetab ka IKT arendamist.
TUNNITÖÖ 3
- Eestvedamine ja juhtimine
Uue, lasteaiale sobiva digitaalse dokumentatsioonisüsteemi loomine. Sisehindamissüsteemi arendamine (võrdleva analüüsi läbiviimine aastate lõikes, rahuloluküsitluste vormide edasiarendamine ja muutmine elektroonseks)
Eestvedamise ja juhtimise all kirjeldatud digitaalse süsteemi loomist ning sisehindamissüsteemi elektroniseerimist.
- Personalijuhtimine
Kõikide töötajate kaasamine erinevate meeskondade töösse, personali potentsiaali
rakendamine.
Näitab, et töötajaid plaanitakse kaasata ka haridustehnoloogilisse arendustöösse.
- Koostöö huvigruppidega
Koostööd õppekasvatustöö valdkondi toetavate asutustega. (Eelnevas perioodis näiteks koostöö Tiigrihüppe programmiga).
- Ressurside juhtimine
Puudub
- Õppe ja kasvatusprotsess
Puudub
Liis, Kerlin, Marielle
Raige Ifrad
Submitted by Raige Ifrad on Thu, 02/18/2016 - 16:27
Tunnitöö 1.
Meie analüüsisisime Alasniidu Lasteaia arengukava. Seal oli väja toodud ressursides ainult inventaar, et igas rühmas on arvuti, maja peale on 2 printerit, sisevõrk. Kokad kasutavad interneti põhist ANC programmi. Koostöö huvigruppidega all oli kirjas, et kasutatakse kodulehte. Pigem oli see seotud rohkem materiaalse poolega ja hariduslikust aspektis IKT kasutamist välja ei tulnud.
Tunnitöö 2.
Visioon, missooon, väärtused
Visioon- Õppiv keskkond, läheb uuendustega kaasa
Missioon-Võimaldatakse kaasaegset alusharidust
Väärtused- professionaalsus- Õpetajad peavad omama oskusi, mis võimaldaksid lastel erinevate valikuvõimaluste kasutamist eeldatavalt ka IKT kasutamist.
Põhiväärtused- innovaatilisus: parimad lahendused igapäevatööks (eeldatavalt IKT vahendid)
Eesmärgid- Lasteaia õpi-, kasvu ja töökeskkond on kaasaaegne ning kujundatud koostöös huvigruppidega.
Tunnitöö 3
Ainuke, mis meile tundus, et võiks olla seotud IKT valdkonnaga oli personalijuhtimises mainitud koolituskava toetab töötaja ja lasteaia arengut. Võib eeldata, et äkki kasutatakse ka IKT või IKT alaseid koolitusi.
Anett, Raige, Merlyn