2. Tegevuskava ja tegevuste aruanne

  1. Tegevuskava ja tegevuste aruanne.

Üliõpilane koostab koostöös juhendava õpetajaga praktika perioodiks tegevuskava, mis lähtub vaatlusülesannete käigus tehtud tähelepanekutest ja õppeperioodi eesmärkidest ning vestlusest praktikajuhendajaga. Tegevuskava sisaldab vaatlustundide ja antavate tundide aegu (tunniplaani), seminaride ja konsultatsioonide aegu koolis ja ülikoolis, õppejõudude koolikülastuse aegu. Samuti kirjeldatakse tegevuskava tabeli järel vabas vormis, mis on praktika vältel tehtavate sekkumiste eesmärk/eesmärgid, oodatavad õpitulemused, kuidas plaanitakse nendeni jõuda (missugused õpitegevused, õppematerjalid, meetodid jne) ning kuhu paigutuvad antavad tunnid õpetatava klassi õppeprotsessis laiemalt.

Tegevuskava esialgne plaan laaditakse esimese praktikanädala lõpuks e-didaktikumi, ent plaani võib praktikaperioodi jooksul muuta ja täiendada. Praktika lõpus teeb üliõpilane praktikategevustest kokkuvõtte, täites tegevuskava teise veeru „Tegelik“, millega annab ülevaate tegevuskava tegelikust täitmisest. Tegevuskava juurde kirjutab praktikant põhjenduse seatud eesmärkidele ja tegevustele ning peale praktikat tuleb hinnata eesmärkide saavutamist.

Hindamiskriteeriumid

  • Tegevuskava sisaldab vaatlustundide ja antavate tundide aegu (tunniplaani), seminaride ja konsultatsioonide aegu koolis ja ülikoolis, õppejõudude koolikülastuse aegu.
  • Tegevuskava järel kirjeldatakse vabas vormis, mis on praktika vältel tehtavate sekkumiste eesmärk/eesmärgid, oodatavad õpitulemused, kuidas plaanitakse nendeni jõuda (missugused õpitegevused, õppematerjalid, meetodid jne) ning kuhu paigutuvad antavad tunnid õpetatava klassi õppeprotsessis laiemalt.
  • Pärast praktikat antakse hinnang saavutatud eesmärkidele.