algusega kell 10.00-12.00
ruumis T412
-Kokkuvõttev tagasiside isesesvatele töödele (ÕPILEPING)
ÕPIKESKKONDADE KAARDISTUS
Head näited JANA | JANE | KADRI | VEERA
Kuidas hinnata oma haridustehnoloogilisi pädevusi? VEERA NÄIDE
-Meeldetuletus piltstsenaariumist, filmimisest jne
-Õpetaja roll veebipõhistes keskkondades ja võrgustikes
1-3 minuti loeng teemal: see, kuidas oma esitluse üles ehitate, on teie valik! Kas filmite, teete kokkuvõtva esitluse, lavastate (taasesitavas formaadis). Lisage oma tunnitöö siia osa alla lingina - kui täna ei jõua, siis hiljemalt 17.aprilliks.
1) Võrgustik Võrgutab Seminarid
2) Haridustehnoloogide võrgustik ja Eesti Haridustehnoloogid
3) Koolielu
4) eTwinning lasteaiaõpetajatele | veel
5) e-Õppe uudiskiri
6) e-Õppe repositoorium
1-3min jooksul anda vaatajale olulist infot ning köita tähelepanu ja tekitada keskkonna vastu huvi. Mis on keskkonna/võrgustiku eesmärk, sisu, mis kasu saab lasteaiaõpetaja sellest? Mida lapsed? Mida lapsevanemad? Ehk mis on ka laiem kasutegur?
ABIMATERJAL filmimiseks
Näidis 1 | Näidis 2 | Näidis 3
Tänase osa aruteluks: lisa kommentaarina (individuaalselt)
1) Miks valisite sellise lahenduse teema tutvustamiseks? Selgitage?
2) Mida uut saite oma keskkonna/võrgustiku kohta ise teada?
3) Kuidas jagunesid tööülesanded? Selgitage.
4) Milliseid tööriistu, keskkondi kasutasite?
5) Kuidas toimus planeerimine filmimiseks?
6) Anna hinnang oma rollile ja tegvusele tunnitöös.
7) Kommenteeri vähemalt 2 tunnitööd, mida teised rühmad tegid (hiljemalt 1.mai).
Ekraanivideode tegemiseks https://www.apowersoft.com/free-online-screen-recorder
_____________________________________________________________
INFO PUUDUJATELE
1) Essee - Miks ja milleks õpivõrgustikud lasteaias? Pikkus 2lk A4
Comments
Veera Šišova
Submitted by Veera Šišova on Sun, 03/26/2017 - 21:21
Jana Vassiljeva ja Veera Šišova video: https://drive.google.com/open?id=0B_xaHOL1n4ZjdHF3czJXano0YTQ
Veera Šišova
Submitted by Veera Šišova on Sun, 03/26/2017 - 22:11
Meil oli kohe ühine arusaam, et veebilehekülje tutvustamiseks ei sobi kuiv dikteeritud tekst. Tummkino variant sobis meile mõlemale. Lühike video sisaldab vajaliku informatsiooni: probleemi, lahendust ja viidet, kus seda lahendust saab.
Ausalt öeldes mina ei teadnud sellest seminaride sarjast midagi. Ülesanne täitmise käigus uurisin, mis teemad olid puudutatud eelmistel aastatel. Selgus, et teemade spekter on nii lai ja mitmekesine, et kohe on selge, et igale inimesele (õpetajale, haridustöötajale või üliõpilasele) siin leidub midagi huvitavat. Seminaride eesmärk on tõhustada õpetajate ja õppejõudude koostööd, mis toetaks hariduse kvaliteeti laiemalt. Osalejatele pakutakse võimalust olla kursis õppetöös toimuvate muudatustega ning saada uusi teadmisi.
Video tegemiseks jagasime ülesandeid järgmiselt: koos mõtlesime välja stsenaariumi, Jana joonistas jutumullikesi ja oli kaadris, mina tegin pilte ja panin video kokku.
Filmimiseks oli kasutatud nutitelefon, failide edastamiseks GoogleDrive, piltide töötlemiseks Paint.NET http://www.getpaint.net/index.html, sõnapilve moodustamiseks https://wordsift.org/, video kokkupanemiseks VideoPad video editor http://www.nchsoftware.com/videopad/
Planeerimine filmimiseks võttis 3/4 selleks ette antud aega, teostamine oli juba lihtne. Kohe leppisime kokku, et piltide ja video töötlus teen koduarvutis, kuna nutiseadmed ei luba teha seda, mis plaanitud oli.
Tunnis oli huvitav, olin aktiivne kuulaja ja osaleja.
Maire Svaigsne
Submitted by Maire Svaigsne on Mon, 06/12/2017 - 10:09
Põnev vaadata, aga materjaliga tutvumiseks peab ise hakkama uurima. Millest veebileheküljel räägiti, sain teada Vera kommentaaridest ja selles suutis ta küll minus veebilehekülje vastu huvi äratada.
Milen Heinsalu
Submitted by Milen Heinsalu on Mon, 06/12/2017 - 23:19
Väga tore mõte teha tummkino. Hästi läbi mõeldud stsenaarium ja vahvalt teostatud. Näha on, et Jana ja Veera on tublisti vaeva näinud ja neil on ka vajalikud oskused olemas.
Kristiina Heinoja
Submitted by Kristiina Heinoja on Fri, 06/16/2017 - 12:27
Mulle meeldis väga, et reklaam oli tehtud tummfilmina. Sõnum oli edasi antud lühidalt ja selgelt. Kindlasti motiveerib edasi uurima.
Triin Salin
Submitted by Triin Salin on Fri, 04/28/2017 - 20:18
Mulle meeldis, et video oli monteeritud ning video kvaliteet oli piisav. Minu jaoks on väga tähtis ka taustamuusika, eriti tummfilmide korral- nii saab edasi anda erinevaid emotsioone ning luua vastavat õhustikku. Kuigi video monteerimisprogramm oli autoritele uus, oli siiski hästi hakkama saadud. Mulle tundub kõigi videote põhjal, et pigem keskenduti reklaami tegemisele, kui veebilehekülje tutvustamisele. Need videod kutsuvad pigem ise avastama ning annavad teada, et selline lehekülg on olemas.
Kadri Luiga
Submitted by Kadri Luiga on Sun, 04/30/2017 - 20:55
Mulle meeldis, et videos oli jutumullikesi ja teksti ning et muusika oli köitev. Antud videoklipp kutsub lehekülge lähemalt uurima, et näha, mis seminare toimub ning millega saab end täiendada. Minu jaoks uus keskkond, teadsin, et Hitsa teeb koolitusi, aga seminaride osa on uus teadmine.
Reti Treimut
Submitted by Reti Treimut on Tue, 05/09/2017 - 22:02
Väga lustakas video. Kutsub kindlasti uurima lisainfot. Kuna meil oli tutvustamiseks sama teema, siis oli huvitav näha veidi teistsugust lähenemist. Montaaž oli Teil ka täitsa hästi välja tulnud! :)
Diiana Balandina
Submitted by Diiana Balandina on Wed, 06/07/2017 - 18:15
Supper hea video. Lühike, ülevaatlik, vahva. Kerge vaadata ja informatiivne, just see mida vaja!
Jane Möll
Submitted by Jane Möll on Sun, 06/11/2017 - 04:13
Mulle väga meeldis tummfilmi lahendus. Väga hästi läbi mõeldud, kasutatud erinevaid tehnikaid (pildid, video, tekst) ja see kõik ühtseks tervikuks vormistatud. Taustamuusika oli suur boonus. Küll aga pidin ma klippi teist korda veel vaatama, et aru saada, millest täpselt rääkis :) Oleks võinud ehk lisada veebilehe aadressi, kuhu edasi otsima minna :) Aga kokkuvõttes väga tubli töö!
Kertu Abras
Submitted by Kertu Abras on Tue, 03/28/2017 - 21:36
Kertu Abras ja Milen Heinsalu video E-õppe uudiskiri : https://drive.google.com/file/d/0B-7Yj_uHDp17bmh6SzZ5MDBaZTA/view
Triin Salin
Submitted by Triin Salin on Fri, 04/28/2017 - 20:26
Siin videos on eelnevalt palju tööd tehtud- tutvustav tekst väljamõeldud nii, et seda annaks esitada ühe pika kaadrina. Minu jaoks jäi video veidi tühjaks, kuna lihtsalt teksti kuulates hajub tähelepanu ning oleks soovinud kas kaadri vahetust või taustaks muusikat. q
Triin Salin
Submitted by Triin Salin on Fri, 04/28/2017 - 20:26
Siin videos on eelnevalt palju tööd tehtud- tutvustav tekst väljamõeldud nii, et seda annaks esitada ühe pika kaadrina. Minu jaoks jäi video veidi tühjaks, kuna lihtsalt teksti kuulates hajub tähelepanu ning oleks soovinud kas kaadri vahetust või taustaks muusikat. q
Triin Salin
Submitted by Triin Salin on Fri, 04/28/2017 - 20:26
Siin videos on eelnevalt palju tööd tehtud- tutvustav tekst väljamõeldud nii, et seda annaks esitada ühe pika kaadrina. Minu jaoks jäi video veidi tühjaks, kuna lihtsalt teksti kuulates hajub tähelepanu ning oleks soovinud kas kaadri vahetust või taustaks muusikat. q
Triin Salin
Submitted by Triin Salin on Fri, 04/28/2017 - 20:26
Siin videos on eelnevalt palju tööd tehtud- tutvustav tekst väljamõeldud nii, et seda annaks esitada ühe pika kaadrina. Minu jaoks jäi video veidi tühjaks, kuna lihtsalt teksti kuulates hajub tähelepanu ning oleks soovinud kas kaadri vahetust või taustaks muusikat. Video oli aga väga informatiivne ning haakus hästi etteantud ülesandega.
Kadri Luiga
Submitted by Kadri Luiga on Sun, 04/30/2017 - 21:04
Minu jaoks täiesti uus asi, ei ole sellest enne kuulnud. Video on hea, näha on, et taustainfo on selgeks tehtud ning tekst on hästi ette valmistatud, et saaks ühe võttena kogu info edastada. Tekkis huvi, et uudiskirja lähemalt uurida. Leian, et antud videoga on ülesande eesmärk täidetud.
Veera Šišova
Submitted by Veera Šišova on Sun, 04/30/2017 - 22:32
Väga hea töö! Minu kommentaar on Arutelu rubriigis :)
Jana Vassiljeva
Submitted by Jana Vassiljeva on Thu, 05/04/2017 - 12:11
Olen varem külastanud seda veebilehte, kuid sisusse ei süvenenud. Videos tutvustatakse konkreetselt ja lühidalt e-õppe uuriskirjast. Õpetajad sellest veebilehest saavad leida palju kasulikku infot, mis võiks neid inspireerida ning seega muuta õppetegevusi mitmekesisemaks. Vanemad, keda huvitab tänapäevane õpetamine ja õppimine veebileht pakub palju põnevat sisu.
Jane Möll
Submitted by Jane Möll on Mon, 06/12/2017 - 23:03
Meeldis see, et klipist sai konkreetse ülevaate sellest, mida E-õppe uudiskiri pakub, samuti ka viite, kust kaudu uudiskiri endale tellida. On näha, et koostajad on teinud põhjaliku uurimistöö selle osas, mida leht pakub ja oskasid selle ka lühidalt oma klipis välja tuua.
Kristi Rannu
Submitted by Kristi Rannu on Wed, 06/14/2017 - 20:54
Väga vahva tutvustus - lihtne ja lööv, tekitas huvi liitumiseks!
Kertu Abras
Submitted by Kertu Abras on Tue, 03/28/2017 - 22:06
E-õppe uudiskirja puhul oli tegemist minule täiesti uue leheküljega, millega mul eelnevad kokkupuuted puudusid nagu ka minu paarilisel. Seega oli meie esmaseks eesmärgiks viia ennast antud leheküljega kurssi, et teada saada, millega on tegu. Kuna ettekande aeg ja selle valmistamise protsess oli piiratud otsustasime pigem minna lihtsama vastupanu teed ja kogusime E-õppe uudiskirja lehelt kokku vajalikud andmed selle tutvustamiseks ja tegime lühida kokkuvõtte saadud tulemusest.
Kuna juba eelnevalt mainitud lehekülg oli minu jaoks uus sain saadud esmapilgust palju huvitavaid ideid ja kogu lehekülg tekitas ka edaspidi minus suuremat huvi. Lehekülg puudutab otseselt ka minu erialaseid teadmisi ja teiste inimeste kogemusi, seega annab see mulle tulevikuks kindlasti palju huvitavaid näiteid, mida õpetaja töös kasutada.
Tööülesanded jagunesid võrdselt pooleks töötasime kogu lehekülje olulisema info koos läbi ja seejärel sai esitlus koos ettevalmistatud ja ettekantud.
Video filmisime ülesse nutitelefoniga ning kuna videole oli juurde vaja lisada ainult tegijate nimed kasutasin selleks äpp-i nimega Movie Maker: Free Video Editor. Video alla laadimiseks kasutasin juba tuttavat keskkonda Google Drive.
Videole eelnes informatsiooni kogumine ja stsenaariumi kirjutamine. Kindlasti oleks soovinud teha huvitavamat videot, kuid kuna võimed ja aeg oli piiratud leppisime paarilisega antud hetkel saadud tulemusega. Töö oli väga huvitav ja samuti oli tegu väga hea koostööga.
Kertu Abras
Submitted by Kertu Abras on Fri, 06/09/2017 - 17:04
Minu kommentaarid leiab Arutelu rubriigist (Võrgustik võrgutab ja eTwinning postituste alt) .
Jana Vassiljeva
Submitted by Jana Vassiljeva on Thu, 04/06/2017 - 11:09
Meie töö eesmärgiks oli anda olulist infot ning tekkida keskkonna vastu huvi ning edastada sõnumit kust leida inspiratsioone ning ideid. Otsustasime teha reklaami moodi ning mõjutada vaatlejat muusika ning piltidega.
Olen varem külastanud HITSA lehe, kuid ei süvenenud nii põhjalikult. Seminaride teema valik on väga lai ning suunatud nii õpetajale, kui ka juhtkonnale, igaüks leiab midagi kasulikku enda jaoks.
Koostöös oleme kirjutanud stsenaariumi, Veera täitis lavastaja rolli ning mina olin näitleja rollis.Video filmisime nutitelefooniga. Piltide ja video alla laadimiseks kasutasime Google Drive. Veera panid video kokku kasutades piltide töötlemiseks Paint.NET http://www.getpaint.net/index.html, sõnapilve moodustamiseks https://wordsift.org/, video kokkupanemiseks VideoPad video editor http://www.nchsoftware.com/videopad/
Planeerimine, eriti stsenaariumi kirjutamine võttis kõige rohkem aega, filmimine läks kiiresti. Video kokkupanek oli ka aega nõutav protsess.
Tunnitöö oli huvitav ning leian, et grupitöö kasutegur on suur. Koostöö võimaldab arutleda, mõtteid vahetada, vastu vaielda ning üksteist täiendada.
Triin Salin
Submitted by Triin Salin on Sun, 04/23/2017 - 15:54
Dini, Diiana, Kadri ja Triin tegid neljapeale 2 videot. Videod on leitavad ainut selle lingiga youtubest : eTwinning https://youtu.be/jSZBqu47Gyk
koolielu: https://youtu.be/xvdVBnaS_Vg
Triin Salin
Submitted by Triin Salin on Sun, 04/23/2017 - 16:08
1) Miks valisite sellise lahenduse teema tutvustamiseks? Selgitage?
Olen varasemalt kokkupuutunud videote monteerimisega, seega tundus kõige õigem lahendus korralikult monteeritud video. Kuna korralikke vahendeid häälesalvestamiseks polnud võtta, kasutasime tummfilmi meetodit ning proovisime vajaliku info kirja panna.
2) Mida uut saite oma keskkonna/võrgustiku kohta ise teada?
Mina olen mõlema keskkonnaga palju kokkupuutunud, hetkel midagi uut ei saanud teada. Pigem proovisin enda jaoks täpselt lahti seletada nende keskkondade eesmärke ning võimalusi, et saaksime ka teistele arusaadavalt info edasi anda.
3) Kuidas jagunesid tööülesanded? Selgitage.
Sattusime kõrvuti teise meeskonnaga ning otsustasime, et koos tuleb rohkem ideid ning tegime videod neljakesi. Kiirelt kujunesid rollid, kes näitleb, kes filmib. Mina olen pigem kaamera taga seisja ning juhendaja, kui ise videos figureeriv nätleja. Üheskoos mõtlesime aga videote sisu ning millises žanris tahame oma keskkonda tutvustada.
4) Milliseid tööriistu, keskkondi kasutasite?
Filmimiseks kasutasime isiklikku nutitelefoni, monteerimiseks NCH Videopadi ning muusika sain www.bensound.com
5) Kuidas toimus planeerimine filmimiseks?
Istusime kõik koos maha, selgitasime üksteisele keskkondade sisu, vaatasime ja otsisime infot keskkondade kohta ning seejärel alustasime juba stsenaariumi kirjutamisega. Valisime žanri ning panime kirja umbkaudsed mõtted näitlejate öeldavale.
6) Anna hinnang oma rollile ja tegvusele tunnitöös.
Usun, et mu roll oli videote valmimisel üsna suur, sest mina monteerisin. Tunnitöös tegutsesime kõik ning proovisime muuta videot aina paremaks.
Veera Šišova
Submitted by Veera Šišova on Sun, 04/30/2017 - 22:31
5+ teie videote eest! Arutelu rubriigis jätsin kommentaari:)
Kadri Luiga
Submitted by Kadri Luiga on Sun, 04/30/2017 - 20:47
Valisime sellise lahenduse, sest see on huvitavam vaadata ning videoklippi saab sisse panna huvitavaid ja ilmestavaid nüansse ning detaile. Neljakesi koos otsustasime teha, sest ideid oli rohkem ning lõpuks soovisime rohkem kui ühte inimest korraga ekraanil kasutada, samas kahekesi tundus video tegemine ka igavam. Tummfilmi kasuks otsustasime, sest heli salvestamiseks polnud väga häid tingimusi võtta ning muusikaga saab anda mõnusat emotsiooni juurde.
Minu jaoks oli mõlema keskkonna puhul kõik teadmine uus, sest mina polnud nendega enne kokku puutunud. Meeldib, et on selline keskkond nagu koolielu.ee ja et sealt leiab vajalikku abistavat materjali ning e-twinning tundub ka väga huvitav - just see, et saab teha teistega koos põnevaid projekte ning avardada silmaringi.
Tööülesanded jagunesid kuidagi iseenesest ja kiirelt, et koos mõtlesime stsenaariumid välja ning mina sattusin kaamera ette. (Rääkida keegi meist seal väga ei tahtnud ja seegi oli üheks põhjuseks, miks valisime tummfilmi.) Triin oli kõige enam kokku puutunud monteerimisega ja kaamera ees pigem olla ei soovinud ning seega otsustasime, et tema on nii-öelda kaameramees. Diana ja Dini tulid samuti kaamera ette ning see, kes parasjagu kaamera ees ei olnud siis aitas ja juhendas või jagas soovitusi, kuidas võiks paremini emotsioone ja stsenaariumit edasi anda.
Tööriistadena kasutasime isiklikku mobiiltelefoni, klippide kokku monteerimiseks kasutas Triin NCH Videopadi ja muusika sai ta www.bensound.com lehelt.
Kõigepealt istusime kõik kokku ja selgitasime üksteisele endi keskkondade olemust, otsisime infot keskkondade kohta, et mida esile tuua, seejärel hakkasime stsenaariume kirjutama. Tegime tummfilmi otsuse monteerimisega ning panime kirja üldised mõtted stseenide kohta. Mis järjekorras ja mida kasutame ning mis emotsioone on vaja.
Arvan, et minu roll oli oluline, sest me ei oleks enda mõtet saanud soovitud kujul ühe näitlejaga edasi anda ning oludest tulenevalt osalesin ka mõlemas klipis näitlejarollis. Samas me kõik juhendasime ja proovisime, et videod oleksid võimalikult head ning tegime mitmeid erinevaid klippe soovitud tulemuse saamiseks.
Jana Vassiljeva
Submitted by Jana Vassiljeva on Thu, 05/04/2017 - 12:10
Klipp tehtud reklaami moodi ning ei anna konkreetseid vastuseid küsimustele ega ülevaadet keskkonnast, seega kutsub külastada eTwinningu veebilehti. Videost saame teada, et eTwinning keskkond ühendab inimesi üle maailma. Võimaldab teha koostööd ning seega jõuda hea tulemiseni. eTwinning võimaldab muuta lasteaia elu huvitavamaks ja mitmekesisemaks nii laste kui ka õpetajate jaoks.
Reti Treimut
Submitted by Reti Treimut on Tue, 05/09/2017 - 22:06
Vahva video! Loogiline ülesehitus ja toredad grimassid :) Lühike ja tabav.
Diiana Balandina
Submitted by Diiana Balandina on Wed, 06/07/2017 - 18:04
1) Miks valisite sellise lahenduse teema tutvustamiseks? Selgitage?
Istusime kõik kokku, arutlesime, tegime ettepanekuid ja selline tummfilmi variant tundus huvitav ja kuna kõik olid sellega nõus, sai tehtud sellised tutvustavad reklaamklipid.
2) Mida uut saite oma keskkonna/võrgustiku kohta ise teada?
Mina olen koolielu keskkonnaga palju kokkupuutunud, sellest ma eriti midagi uut ei saanud teada, kuid eTwinning oli minu jaoks, midagi täiesti uut ja põnevat, ei teadnud sellest varem.
3) Kuidas jagunesid tööülesanded? Selgitage.
Kuna sattusime arutellu kõrvaloleva paariga, siis tekkis mõte teha hoopis neljakesi kaks videot. Meil oli väga hea meeskonnatöö, kõik sujus superhästi. Stsenaariumid valmisid ühiselt. Triin oli meist kõigist kõige kogenum ja osavam filmimise ja monteerimise alal, seega tema sai endale selle rolli. Meie kolmekesi saime näitlejate osad.
4) Milliseid tööriistu, keskkondi kasutasite?
Filmimiseks kasutasime isiklikku nutitelefoni, monteerimiseks kasutas Triin NCH Videopadi ning muusika sai www.bensound.com
5) Kuidas toimus planeerimine filmimiseks?
Ühiselt arutlesime keskkondade sisu üle, vaatasime ja otsisime infot keskkondade kohta, Igaüks sai oma mõtte välja öelda. Jõudes ühisele otsusele alustasime stsenaariumi kirjutamisega, nii ta valmis saigi.
6) Anna hinnang oma rollile ja tegvusele tunnitöös.
Minu meelest sujus meie meeskonnatöö supper hästi, andsin endast parima ja oma arust sain ka hästi hakkama.
Jane Möll
Submitted by Jane Möll on Sun, 06/11/2017 - 04:18
eTwinningu video oma lühiduse ja konkreetsusega töötas väga hästi. Ilma liigse lisaselgituseta oli väga hästi aru saada, mis on selle keskkonna eesmärk.
Kristi Rannu
Submitted by Kristi Rannu on Wed, 06/14/2017 - 20:51
Väga huvitavalt tehtud klipp. Nokitsetud ja vaeva nähtud monteerimise kallal. Muusika ja pilt ja tekst ilmestasid "reklaami". Koolielu on väga hea keskkond haridustehnoloogile- saab uut huvitavat infot juurde.
Kristiina Heinoja
Submitted by Kristiina Heinoja on Mon, 05/01/2017 - 19:17
Kristiina Heinoja video: https://drive.google.com/file/d/0BwiNbbnKxwwmMTNabnpHWDRvdm8/view?usp=sh...
Valisin Google erinevate võimaluste tutvustamise kuna kasutan seda ise igapäevaselt. Eelmisel õppeaastal tegi üks kolleeg õpetajatele sellekohase koolituse ja minu üllatuseks polnud paljud sellistest võimalustest kuulnudki. Leian, et GoogleDrive on hea koht oma dokumentide vms säilitamiseks ja jagamiseks, samuti on võimalik teha eirnevaid rühmatöid samal ajal kuid eri kohtades. Ise olen kasutanud küsitluse vormi lastevanematelt kiire vastuse saamiseks.
Jane Möll
Submitted by Jane Möll on Sun, 06/11/2017 - 04:24
Väga põhjalik ülevaade! Kiire tutvustuse jaoks jäi ehk pikaks, kuid vaataksin seda hea meelega näiteks siis kui poleks kunagi sellega tööd teinud, aga olen kuulnud ja tahaksin juba õppida ja omal käel väikese juhise abil katsetada.
Maire Svaigsne
Submitted by Maire Svaigsne on Fri, 06/16/2017 - 13:33
Nõuab juba süvenemist. Kindlasti vaatan selle video üle, et põhjalikult süveneda, sest tuli välja, et päris mitut asja ma ei teadnud.
Reti Treimut
Submitted by Reti Treimut on Sat, 05/06/2017 - 00:06
Jane Möll ja Reti Treimut. Haridustehnoloogide võrgustik: https://youtu.be/47zaLFf06uM
Diiana Balandina
Submitted by Diiana Balandina on Wed, 06/07/2017 - 18:10
Mulle väga meeldis. Väga hea ja informatiivne video 5+
Kristiina Heinoja
Submitted by Kristiina Heinoja on Fri, 06/16/2017 - 12:23
Mulle meeldis väga teostus. Samuti oli selle sõnum väga hästi mõistetav. Kindlasti vahva reklaam, mida võiks koolidesse saata.
Reti Treimut
Submitted by Reti Treimut on Tue, 05/09/2017 - 21:55
1) Miks valisite sellise lahenduse teema tutvustamiseks? Selgitage?
Meie teemaks oli Haridustehnoloogid ja Haridustehnoloogide võrgustik. Olles tutvunud teemaga lähemalt, hakkas meil paarilisega kohe jooksma ka erinevaid mõtteid, kuidas seda teistele tudengitele tutvustada. Meie eesmärk oli teha tabav, selget sõnumit edasi andev ja meeldejääv video. Suure entusiasmiga läksimegi veidi raskema vastupanu teed :)
2) Mida uut saite oma keskkonna/võrgustiku kohta ise teada?
Sain teada, et Haridustehnoloogide võrgustiku kodulehel on võimalik osa võtta tasuta veebiseminaridest ja leida huvitavaid haridustehnoloogilisi ideid ja rakendusi. Samuti sai teada, et Haridustehnoloogidel on ka oma Facebooki leht, millega liitusin ka ise kohe peale sellest teada saamist.
3) Kuidas jagunesid tööülesanded? Selgitage.
Idee teostuse arutasime laias laastus paarilise (Janega Mölliga) koos läbi. Täpsema stsenaariumi sõnastas Jane ning filmimise võttis tema samuti enda peale. Klippide kokkumonteerimine jäi hiljem minu kanda.
4) Milliseid tööriistu, keskkondi kasutasite?
Stsenaariumit kirjutasime ja jagasime keskkonnas GoogleDocs. Filmimiseks kasutas Jane oma isiklikku kaamerat, videotöötluseks kasutasin programmi Wondershare Filmora ning valmis video laadisin hiljem üles Youtube'i. Klippe jagasime üksteisega Dropboxis.
5) Kuidas toimus planeerimine filmimiseks?
Filmimiseks koostasime eelnevalt GoogleDocsi stsenaariumi, mille täpse sõnastuse koostas Jane ning filmis samuti tema.
6) Anna hinnang oma rollile ja tegvusele tunnitöös.
Tund oli minu jaoks huvitav ja inspireeriv. Olles tutvunud ülesandega, jagasime paarilisega ära rollijaotuse ning otsustasime, et Jane filmib klipid üles ning mina tegelen hiljem monteerimisega. Usun, et ajaliselt panustasime töö peale mõlemad enamvähem võrdselt.
Jane Möll
Submitted by Jane Möll on Sun, 06/11/2017 - 04:01
Reti on kõik olulise lahti kirjutanud. Minule pakkusid ka lehel kõige rohkem huvi tasuta veebiseminarid. Samas leidsin kontaktide alt info enda läheduses tegutsevast haridustehnoloogist, kellega oleks hea suhelda ja mõtteid/kogemusi vahetada.
Ülesande tegime enda jaoks veidi keerulisemaks kui oleks võinud, aga samas oli see mõnusat väljakutseks ja vahelduseks. Tegime seda, mida mõlemad nautisime ja koostöö sujus meil suurepäraselt :)
Maire Svaigsne
Submitted by Maire Svaigsne on Mon, 06/12/2017 - 10:05
Oskasid pöörata tähelepanu kõige tähtsamale ja suutsid tekitada huvi. Täpne ja selge tutvustus.
Milen Heinsalu
Submitted by Milen Heinsalu on Mon, 06/12/2017 - 23:26
Väga informatiivne, läbi mõeldud ja hästi teostatud video. Kutsus vaatama ja tekkis huvi :)
Maire Svaigsne
Submitted by Maire Svaigsne on Mon, 06/12/2017 - 10:02
Kuna materjal oli meile uus, siis valisime tutvustuseks samm-sammulise seletuse kuidas keskkonda kasutada, seda täpselt nagu ise hakkasime seda uurima. Kogu materjal oli täiesti uus ja saime teda, et saab uurida teiste poolt loodud õppematerjale. Tööülesanded arutasime omavahel algul läbi ja otsustasime, et kummal on parem diktsioon, see ka esitab materjali. Filmisime materjali üles ja kogu tegevus toimus plaanipäraselt. Arvan, et oleks võinud valida meetodi, mis oleks olnud rohkem silmatorkav, efektsem.