Submitted by Imbi Henno on Wed, 09/20/2023 - 10:29 Standardized competence outcome: loob teadlikult hooliva, kiusamisvaba ja koostöise õhkkonna...märkab ja ennetab konflikte, leiab tõhusaid lahendusi ning vajadusel kaasab kolleege, õppijaid, lapsevanemaid ja tugispetsialisteanalüüsib õpetamist ning kohandab tegevusi ja keskkonda paindlikult, arvestades õppijate (liikumis)vajadusikogub pidevalt tagasisidet õppijate õpitegevuste ning -tulemuste kohta ning sellest lähtuvalt kavandab muudatusi õpetamis- ja kasvatusprotsessiskoostab enda professionaalse arengu kava ja määratleb õppimisvajaduse, arvestades ka haridusasutuse arenguvajadusi ja riiklikke haridusprioriteeteanalüüsib ja tõlgendab haridusuuringute tulemusi ning rakendab neid oma töösmääratleb ennast õpetaja ja õppiva professionaalina ning tajub sellest lähtuvat vastutust ja rolli ühiskonnasanalüüsib oma professionaalset arengut, olles avatud tagasisidele ja arvestab sellega enesearengu kavandamiseloskab pedagoogilisi teadmisi siduda ainealaste teadmistega õppimise tõhustamiseksanalüüsib ja arendab oma suhtlemisoskusi, annab konstruktiivset tagasisidet ja on sellele avatudon koostöistes õpisituatsioonides hea koostööle pühenduv partnerDescription: Assessment description: