AINEDIDAKTIKA ÜLESANNE 1

Praktikumi ülesande teema: Käsitöö ja kodunduse ainetunnid praktikakoolis.

Praktikumi ülesande eesmärk: Tutvuda antud kooli käsitöö ja kodunduse õpetamisega (õpetaja, tingimused, tundide korraldus, võimalused ülesannete sooritamiseks), vaadelda ühte paaristundi käsitöö või kodunduse aines.

Vaatlusülesande teostamise korraldus: Esimesel vaatluspäeval peaks üliõpilane kindlasti kohtuma aineõpetajaga (1-2 tundi), et saada infot, kuidas on õpetaja planeerinud aineõpingud erinevates klassides ning  tegema kokkuleppeid, milliste klasside ainetundides järgnevaid didaktika praktikumi ülesandeid sooritada. Praktikumi ainedidaktika ülesanded 2, 3 (meetodite väljapakkumine ja võimalusel katsetus), 4 (hindamisvahendi väljatöötamine) ja 5 (loovtöö/uurimistöö/projekti juhendamine/jälgimine) eeldavad üliõpilase ja õpetaja varasemat kokkulepet aines käsitletavate teemade ja antud päeval ainetundides osalevate klasside osas. Ülesandeid ei pea sooritama järjekorras, vaid vastavalt üliõpilase ja õpetaja omavahelisele kokkuleppele lähtuvalt aines käsitletavatest teemadest ja antud päeval ainetundides osalevatest klassidest. 2. ja 3. ülesande sissejuhatuseks vaatleb üliõpilane esimesel vaatluspäeval ühte paaristundi käsitöös või kodunduses.

Ülesande kirjeldus:

  1. Üliõpilane kohtub aineõpetajaga ning tutvub kooli käsitöö- ja kodundusklassiga, õpetaja tööplaaniga, käsitletavate teemade ja muude õppetööga seotud tegevustega.
  2. Üliõpilane ja õpetaja lepivad kokku ainetunnid, milles järgnevate nädalate ainedidaktika ülesandeid sooritada.
  3. Üliõpilane vaatleb ühte paaristundi käsitöö või kodunduse aines eesmärgiga, milliseid õppemeetodeid ja ainedidaktilisi vahendeid  õpetaja neis ainetundides kasutab (sissejuhatus ainedidaktika ülesandesse nr 2 või 3).

Saavutatud kokkulepped ja oma töö plaani esitab üliõpilane vabas vormis e-Didaktikumi.

338 views (0 today)

Due date

28/2/2022

Created date

4/2/2022

Author