Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files. Platform will be down for maintenance on Monday 25-th of November from 10:00 to 11:00.

EKSAMITÖÖ koostamise sammud:

 

1.    Palun loe läbi :  I.Unt (1985) Johannes Käisi didaktilise süsteemi areng raamatust Koolile pühendatud elu (koost) F.Eisen; Tallinn Valgus.  

 

Kirjuta välja didaktilised printsiibid, millest Johannes Käis kirjutas ja kõneles ligi 80 aastat tagasi ja mis on siiani aktuaalsed  ning mida soovid  järgida oma tunnikonspekti koostades.  

 

2.    Prindi välja eksamikonspekti hindamiskriteeriumid (link siin) ja LOE need läbi. Hindamiskriteeriumid on ka kursuseprogrammi lõpus!

 

3.    Salvesta endale arvutisse tunnikonspekti alus (link siin). Kui wordi fail ei avane, koosta pdf faili põhjal konspekti alus oma arvutis. Konspekt tuleb teha arvutis , mitte käsitsi!
PDFina siin!

 

4.    Vali klass (õpperühm) ja teema, millest lähtuvalt planeerid tunni. Kasuks tuleb tutvumine õppematerjalidega, mis antud teema käsitlemiseks olemas on.

 

5.    Sõnasta tunni eesmärgid ja planeeri tagasiside saamise võimalused ning kavanda tund. Kasuta julgelt õppemeetodeid, mida kursusel õppisid või kodutööd tehes leidsid, kui need aitavad parimal moel saavutada tunni eesmärke. Jälgi, et tund lähtuks sotsiaal-konstruktivistlikust õpikäsitusest.

Pedagoogilise põhjenduse kirjutamisel toetu J.Käisi materjalidele aga ka ainetes Õppekeskkond ja selle kujundamine , Areng ja õppimine ning ainedidaktikas omandatud teoreetiliste teadmistele ning kirjanduse loetelus toodud allikatele.  Vaata üle ajaplaneerimine, kas see on realistlik? Arvesta sellega, et uute õppemeetodite, aga ka rühmatöö organiseerimiseks tuleb arvestada teatud ajavaru.

 

6.    Peale konspekti koostamist võta uuesti ette tunnikonspekti hindamiskriteeriumid ja hinda lähtuvalt nendest oma koostatud konspekti. Kui sa ei ole enesehindamisel saadud hindega rahul, on sul võimalik konspekti parandada, et see vastaks paremini kriteeriumitele. Esita lõplik töö koos enesehindamislehega paberkandjal ruumi M 444 või saada postiga:

 

NB!

Võõrkeele õpetajad võivad instruktsioonid panna kirja ikka õpetatavas võõrkeeles . Tõlge lisada saksa ja prantsuse keele omadel. Inglise ja vene keelel pole vaja. Pedagoogiline põhjendus ikka eesti keeles. 

 

NB! Lisa oma õpilepingusse ka REFLEKSIOON!

 

Tallinna Ülikool

Kasvatusteaduste Instituut

Katrin Poom-Valickis

Narva mnt 25

10120 Tallinn