Esimene eneseanalüüs

Üliõpilane koostab enne praktika algust eneseanalüüsi. Tekst on sidus ja loogiline, korrektses kirjakeeles. Tekst on 2000–2500 tähemärki pikk. Tekst seob teooria ja praktika, osundatakse õpitud teoreetils-metoodilisele kirjandusele, kasutatakse metakeelt (õpitud terminid). Palun vältida üldsõnalisust ja olla võimalikult konkreetne!

Üldist

  1. Millised on minu ootused ja eesmärgid praktikal? Palun hoiduda üldsõnalisusest ja nimetada võimalikult täpsed ja konkreetsed ootused ja eesmärgid.
  2. Millised on minu võimalikud tugevad ja nõrgad küljed õpetaja tööks? Nõrkuste ja tugevuste nimetamisel ole konkreetne ja täpne, mõtle nii enda harjumustele, hoiakutele kui ka oskustele ja teadmistele.
  3. Milliseid aine- ja pedagoogikaalaseid teadmisi ja kogemusi loodad saada? Nimeta konkreetsed teemad või aspektid nii didaktikast kui ka pedagoogikast, mida oled teoreetiliselt õppinud, kuid mida soovid praktikas lihvida, arendada.

Õpetaja töö ja reflekteerimine

  1. Kuidas kavatsed olla valmis selleks, et muuta või kohandada õppimist vastavalt õppija vajadustele? Mil viisil (millistes enda töö aspektides) saad õppijaga arvestada? Kuidas kavatsed koguda õppijalt tagasisidet õpiprotsessi vältel?
  2. Tutvu kutsestandardiga ja hinda enda kutsepädevusi üldiselt. Millised kutsepädevused vajavad arendamist? Milline on Sinu õppimisvajadus I põhipraktikal (võta arvesse ka haridusasutuse ja õppekava prioriteete).