Üliõpilane koostab enne praktika algust eneseanalüüsi. Tekst on sidus ja loogiline, korrektses kirjakeeles. Tekst on 2000–2500 tähemärki pikk. Tekst seob teooria ja praktika, osundatakse õpitud teoreetils-metoodilisele kirjandusele, kasutatakse metakeelt (õpitud terminid). Palun vältida üldsõnalisust ja olla võimalikult konkreetne!
Üldist
- Millised on minu ootused ja eesmärgid praktikal? Palun hoiduda üldsõnalisusest ja nimetada võimalikult täpsed ja konkreetsed ootused ja eesmärgid.
- Millised on minu võimalikud tugevad ja nõrgad küljed õpetaja tööks? Nõrkuste ja tugevuste nimetamisel ole konkreetne ja täpne, mõtle nii enda harjumustele, hoiakutele kui ka oskustele ja teadmistele.
- Milliseid aine- ja pedagoogikaalaseid teadmisi ja kogemusi loodad saada? Nimeta konkreetsed teemad või aspektid nii didaktikast kui ka pedagoogikast, mida oled teoreetiliselt õppinud, kuid mida soovid praktikas lihvida, arendada.
Õpetaja töö ja reflekteerimine
- Kuidas kavatsed olla valmis selleks, et muuta või kohandada õppimist vastavalt õppija vajadustele? Mil viisil (millistes enda töö aspektides) saad õppijaga arvestada? Kuidas kavatsed koguda õppijalt tagasisidet õpiprotsessi vältel?
- Tutvu kutsestandardiga ja hinda enda kutsepädevusi üldiselt. Millised kutsepädevused vajavad arendamist? Milline on Sinu õppimisvajadus I põhipraktikal (võta arvesse ka haridusasutuse ja õppekava prioriteete).