Üliõpilane koostab enne praktika algust eneseanalüüsi (2000–2500 tähemärki). Tekst on sidus ja loogiline, korrektses kirjakeeles. Tekst seob teooria ja praktika, osundatakse õpitud teoreetilis-metoodilisele taustale, kasutatakse metakeelt (õpitud terminid). Palun vältida üldsõnalisust ja olla võimalikult konkreetne!
Üldist
- Millised on minu ootused ja eesmärgid praktikal?
- Millised on minu võimalikud tugevad ja nõrgad küljed õpetaja tööks? Vastates mõtle nii enda harjumustele, hoiakutele kui ka oskustele ja teadmistele.
- Milliseid aine- ja pedagoogikaalaseid teadmisi ja kogemusi loodad saada? Nimeta konkreetsed teemad või aspektid nii didaktikast kui ka pedagoogikast, mida oled teoreetiliselt õppinud, kuid mida soovid praktikas lihvida, arendada.
Õpetaja töö ja reflekteerimine
- Kuidas kavatsed olla valmis selleks, et muuta või kohandada õppimist vastavalt õppija vajadustele? Mil viisil (millistes enda töö aspektides) saad õppijaga arvestada? Kuidas kavatsed koguda õppijalt tagasisidet õpiprotsessi vältel?
- Tutvu kutsestandardiga ja hinda enda kutsepädevusi üldiselt. Millised kutsepädevused vajavad arendamist? Milline on Sinu õppimisvajadus I põhipraktikal (võta arvesse ka haridusasutuse ja õppekava prioriteete).