Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files.

Esimene eneseanalüüs

 

Üliõpilane koostab enne praktika algust eneseanalüüsi (2000–2500 tähemärki või 5 minuti pikkune video). Suuliselt või kirjalikult esitatav tekst on sidus ja loogiline, loodud korrektses kirjakeeles. Tekst seob teooria ja praktika, osundatakse õpitud teoreetilis-metoodilisele taustale, kasutatakse metakeelt (õpitud terminid). Palun vältida üldsõnalisust ja olla võimalikult konkreetne!

Üldist

  1. Millised on minu ootused ja eesmärgid praktikal?
  2. Millised on minu võimalikud tugevad ja nõrgad küljed õpetaja tööks? Vastates mõtle nii enda harjumustele, hoiakutele kui ka oskustele ja teadmistele.
  3. Milliseid aine- ja pedagoogikaalaseid teadmisi ja kogemusi loodad saada? Nimeta konkreetsed teemad või aspektid nii didaktikast kui ka pedagoogikast, mida oled teoreetiliselt õppinud, kuid mida soovid praktikas lihvida, arendada.

Õpetaja töö ja reflekteerimine

  1. Kuidas kavatsed olla valmis selleks, et muuta või kohandada õppimist vastavalt õppija vajadustele? Mil viisil (millistes enda töö aspektides) saad õppijaga arvestada? Kuidas kavatsed koguda õppijalt tagasisidet õpiprotsessi vältel?
  2. Tutvu kutsestandardiga ja hinda enda kutsepädevusi üldiselt. Millised kutsepädevused vajavad arendamist? Milline on Sinu õppimisvajadus I põhipraktikal (võta arvesse ka haridusasutuse ja õppekava prioriteete).

 

Hindamiskriteeriumid

  • Tekst on 2000–2500 tähemärki pikk ja konkreetne
  • Tekst on sidus ja loogiline, korrektses kirjakeeles
  • Tekst seob teooria ja praktika, osundatakse õpitud teoreetilis-metoodilisele taustale, kasutatakse metakeelt (õpitud terminid)
  • Sõnastatud on ootused ja eesmärgid praktikale
  • Sõnastatud on tugevad ja nõrgad küljed õpetajatöös (enda harjumused, hoiakud, oskused ja teadmised)
  • Sõnastatud on aine- ja pedagoogikaalasid teadmised ja kogemused, mida  loodetakse saada (teemad või aspektid nii didaktikast kui ka pedagoogikast)
  • Reflekteeritud on õppijaga arvestamise viise
  • Reflekteeritud on arenguvajaduste üle seoses kutsepädevustega