Essee - Kuidas on minu arusaam kunstiõppest kursuse jooksul muutunud ja kuidas mõtestad oma rolli kunsti õpetava õpetajana reflekteerides oma erialast pädevust.
Hindamiskriteeriumid
Hinne A kriteeriumid:
Üliõpilane toob välja oma arvamuse koos põhjendusega viidates vähemalt kahele akadeemilisele allikale;
essee peegeldab arusaama muutust ja erialase pädevuse analüüsi;
viitamine vastab HTI üliõpilastööde juhendi põhimõtetele;
lisatud on kasutatud allikate nimekiri.
Hinne B kriteeriumid:
Üliõpilane toob välja oma arvamuse koos põhjendusega viidates vähemalt kahele akadeemilisele allikale;
essee peegeldab arusaama muutust ja erialase pädevuse analüüsi;
viitamises esineb järjepidevaid vigu;
lisatud on kasutatud allikate nimekiri.
Hinne C kriteeriumid:
Üliõpilane toob välja oma arvamuse koos põhjendusega viidates ühele akadeemilisele allikale;
essee peegeldab vihjamisi arusaama muutust ja erialase pädevuse analüüsi;
viitamises esineb järjepidevaid vigu;
lisatud on kasutatud allikate nimekiri.
Hinne D kriteeriumid:
Üliõpilane toob välja oma arvamuse koos põhjendusega, kuid ei viita akadeemilistele tekstidele;
essee peegeldab vihjamisi arusaama muutust ja erialase pädevuse analüüsi;
tekstis esineb järjepidevalt vigu.
Hinne E kriteeriumid:
Üliõpilane toob välja oma arvamuse koos põhjendusega, kuid ei viita akadeemilistele tekstidele;
essee peegeldab vihjamisi arusaama muutust ja erialase pädevuse analüüsi;;
tekstis esineb järjepidevalt vigu.