Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files.
Platform will be down for maintenance on Monday 25-th of November from 10:00 to 11:00.
Tänan varakult esitatud tunnikava eest. Olete demonstreerinud valmisolekut väljundipõhise õppe kavandamiseks ja õpikeskkonna teaduspõhiseks kujundamiseks, lähtudes sihtrühma vajadustest ning kutsehariduse regulatiivsetest ja haridusteoreetilistest alustest; esineb mõningaid ebatäpsusi, mida soovitan täiendada lõpphindamiseks:
- Õppekava, millest lähtute on korrektne, Mooduli osas peaks kutseõpetaja õppekavast lähtuvalt märkima Kutseõpetaja professionaalsus ja õppeaine Kutsedidaktika
- Sihtrühma kirjeldus on piisav, arvestate õppijate arvu ja taustaga
- õppe-eesmärgi määratlus on üldiselt sobiv, võiks jätta, et "mõistab"; kuna tegemist on 45 minutilise tunniga, siis arvestada selle ajalise piiranguga ka õpiväljundi puhul (st mitte mooduli läbinud, vaid teema läbinud...); Õpiväljundi puhul sõnastuses kasutada kohe aktiivset verbi (mitte oskab, saab aru, vaid tegevust milles oskus ja arusaamine väljendub) - näiteks lühidalt: õppija selgitab kutseõppe ühtse hindamissüsteemi olemust, tuues seadusele tuginedes esile õpiväljundiga sidusaid hindamismeetodeid ja -kriteeriume.
- Kujundav hindamine on sobiv, aga see ongi tagasiside, see ei ole mitte-eristav kokkuvõttev hindamine (arvestatud/mittearvestatud).
- väga hea, et olete konkreetselt mõelnud lõimingutele ja õppijate endale eesmärgi püstitamisele
- Tunni II etapi pedagoogiline põhjendus peaks olema seotud miniloengu kasutamisele viitav; III tunni etapis võiks olla põhjenduseks viide arutelu kui õppemeetodi kasutamise kohta.
- olete lõpetamise etapis hästi põhjendanud nii õpieesmärkide saavutatuse kui ka õpetaja enda õpetamise osas järelduste olulisust
Kokkuvõtteks tundub, et üldiselt on tegevused kooskõlas õpiväljunditega.
NB! Slaididel palun üle vaadata eristava hindamise määratlus - st õpiväljundi saavutamise tasemete eristamist.
Comments
Reeli Liivik
Submitted by Reeli Liivik on Wed, 11/15/2023 - 19:45
Tänan varakult esitatud tunnikava eest. Olete demonstreerinud valmisolekut väljundipõhise õppe kavandamiseks ja õpikeskkonna teaduspõhiseks kujundamiseks, lähtudes sihtrühma vajadustest ning kutsehariduse regulatiivsetest ja haridusteoreetilistest alustest; esineb mõningaid ebatäpsusi, mida soovitan täiendada lõpphindamiseks:
- Õppekava, millest lähtute on korrektne, Mooduli osas peaks kutseõpetaja õppekavast lähtuvalt märkima Kutseõpetaja professionaalsus ja õppeaine Kutsedidaktika
- Sihtrühma kirjeldus on piisav, arvestate õppijate arvu ja taustaga
- õppe-eesmärgi määratlus on üldiselt sobiv, võiks jätta, et "mõistab"; kuna tegemist on 45 minutilise tunniga, siis arvestada selle ajalise piiranguga ka õpiväljundi puhul (st mitte mooduli läbinud, vaid teema läbinud...); Õpiväljundi puhul sõnastuses kasutada kohe aktiivset verbi (mitte oskab, saab aru, vaid tegevust milles oskus ja arusaamine väljendub) - näiteks lühidalt: õppija selgitab kutseõppe ühtse hindamissüsteemi olemust, tuues seadusele tuginedes esile õpiväljundiga sidusaid hindamismeetodeid ja -kriteeriume.
- Kujundav hindamine on sobiv, aga see ongi tagasiside, see ei ole mitte-eristav kokkuvõttev hindamine (arvestatud/mittearvestatud).
- väga hea, et olete konkreetselt mõelnud lõimingutele ja õppijate endale eesmärgi püstitamisele
- Tunni II etapi pedagoogiline põhjendus peaks olema seotud miniloengu kasutamisele viitav; III tunni etapis võiks olla põhjenduseks viide arutelu kui õppemeetodi kasutamise kohta.
- olete lõpetamise etapis hästi põhjendanud nii õpieesmärkide saavutatuse kui ka õpetaja enda õpetamise osas järelduste olulisust
Kokkuvõtteks tundub, et üldiselt on tegevused kooskõlas õpiväljunditega.
NB! Slaididel palun üle vaadata eristava hindamise määratlus - st õpiväljundi saavutamise tasemete eristamist.