Teemad
- Kursuseprogrammi tutvustus ja selgitused - Kursuse õpikeskkonnaga (eDidaktikum) tutvumine, registreerimine (ajaveeb ja e-portfoolio)
- Õpileping
- Sissejuhatus: IKT-põhiste õppemängude teoreetiline käsitlus
INFO PUUDUJATELE
2) IKT-põhiste õppemängude loomine (LearningApps)
- tutvu keskkonnaga
- loo üks mäng, mida võimalik õppetöös kasutada
- mängu sihtrühm vali ise (laste vanus)
- mängu sisu vali ise - mis õppe- ja kasvatustegevuse valdkonnaga(valdkondadega) seod
- mängu tüüp vali ise
Postita oma mängu link ARUTELU alla
NB! Mängu salvestamiseks on vaja keskkonda sisse logida! Vastasel juhul mäng kaob!
Keskkond võimaldab mängu teha ka ilma sisse logimata, aga soovitame seda varianti mitte kasutada.
3) Kui mängu lingi postitus arutelu alla tehtud, leidke, kellega oma mänge nö vahetate analüüsiks
- analüüsige teiste tehtud mängu lähtuvalt üldoskustest - abi saad KELARÕKist
ehk kuidas mäng toetab (näited juurde)
1) mänguoskused;
2) tunnetus- ja õpioskused;
3) sotsiaalsed oskused;
4) enesekohased oskused.
KIRJUTA MÄNGU ANALÜÜS LINGI KOMMENTAARIKS