TEEMAD
Tähelepanu! Te ei pea 1. maiks saatma mulle valmis klippe!
Ruum on BFMi hoone Nova arvutiklass N-507
Järgmiseks kodutööks peate te filmima ära materjali ja igaüks võtma kaasa mälupulgaloma filmitud materjali.
Sedasi saame materjalid kopeerida arvutitesse ja kõik õppida päriselt monteerima, mis on koos loo arendamise ja filmimisega üks multimeediumi loomise alustalasid.
Kellel on oma sülearvuti nt iMovie või muu montaaziprogrammiga, võtke palun oma arvuti kaasa, sest klassis on 17 arvutit (kõik kahjuks macid).
Soovitan lastega oma tööd filmida eelistatult filmiva fotoaparaadiga, mälukaardile salvestava videokaameraga või siis iPad tahvelarvutiga.
Androidi tahvlitega (Asus, Samsung jne) filmitud materjali on keerulisem mac montaažiarvutitele loetavaks kohandada, aga saame ka seda harjutada.
Kindlasti tuleb enne meie järgmist kohtumist sooritada iseseisva töö etapid:
a) filmida materjal
b) filmitud failid tuleb eksportida tahvlist (kaamerast) arvutisse
c) kopeerida filmitud failid arvutist mälupulgale (kui ei kasuta oma arvutit ja juba olemasolevat montaažiprogrammi)
Kui teil tekib küsimusi, võtke palun kindlasti ja julgesti ühendust (pigem helistage).
Comments
Kristina Lee
Submitted by Kristina Lee on Fri, 03/20/2015 - 17:39
Elyna Nevski fotojahi analüüs: http://edidaktikum.ee/et/content/mm-loomine-2003fotojahtanal%C3%BC%C3%BCs
Lada Reis
Submitted by Lada Reis on Sun, 03/22/2015 - 00:57
Fotojaht - http://edidaktikum.ee/et/content/mm-fotojaht-anal%C3%BC%C3%BCs
Tea Hermann
Submitted by Tea Hermann on Sun, 03/29/2015 - 22:54
Fotojahi pildi analüüs
http://edidaktikum.ee/en/content/fotojaht-2
Anastassia Belo...
Submitted by Anastassia Belo... on Fri, 04/24/2015 - 13:43
Teema: Tuleohutus
Laste vanus:6-7 aastat
Valdkonnad: Keel ja kõne, Matemaatika, Mina ja keskkond
Tegevuse kirjeldus:
Mina näitan lastele tulekustuti pildil. Paneme tähtedest selle sõna .Siis küsin küsimused arutlemist:
Mis on pildil?
Milleks see on tehtud?
Kellele on lubatud tulekustutit kasutada?
Miks see on punast värvi ?
Mis mulje teil tekkib kui te näete selle pilti?
Peale arutlemist näitan lastele videod kus põleb tuli ja kuidas tuletõrjejad kustutatakse seda.
Küsin küsimust:
Mis muljed teil nüüd on?
Lapsed räägivad oma muljedest ja siis ma räägin sellest kui tähtis on , et majas olleks tulekustuti.
Küsin: Kas meie lasteaias on tulekustuti?
Ja kui lapsed on vastanud ma pakkun neid lasteaias otsida ja teha pildid.
Pärast loetleme pildi järgi mitu neid majas on ja teeme kokkuvõtted kas on meie majas hea tuleturvalisus või ei ole.
Anastassia Belo...
Submitted by Anastassia Belo... on Fri, 05/01/2015 - 20:12
Minu GPS orienteerumise mäng.
Munule tuli hea idee kuidas seostada GPS võimalused , meediat ning kunst õppe ja mänguprotsessis lasteaias. Minu arvates see on hea näide lõimitud tegevusest ja mõjub laste motiveerimist.Kõik tegevused tehakse koos kolme või nelja õpetajaga või ka vanematega. On vaja kindlasti veenduda et interneti ühendus hästi töötab, muidu GPS ühendus ei hakka töötada, või side hakkab katkestada.Parem olleks võtta tahvelarvutit, siis on lastele mugavam videot ja kaardi vaadata. Kõik tegevused vajavad püüdlikut ettevalmistust.
Vajalikud materjalid: 3 nutitlefonid või tahvelarvutid, paberid kaardi printimiseks, värvid , pintslid
Koht:
Territoorium meie lasteaia ümber või park ( sõltub raskuse tasemest , lihtsam on tuntuv ja raskem on tundmatu tsoon ).
Valdkonnad: Matemaatika, Keel ja kõne, Mina ja keskkond, Kunst.
Laste vanus: 6-7 aastat
Eesmärgid:
Laps tunneb rõõmu ja on huvitatud antud tegevuses.
Laps osaleb protsessis rühmaga, harjub tegutsedameeskonnaga.
Lapsteeb iseseisvat otsuseid .
Laps kasutab otstarbelist meedia vahendeid.
Laps kasutab GPS seadeid ja teab milleks nad on ette nähtud.
Laps seob meediat ja kunsti.
Mängu käik :
Alguseks õpetaja vestleb lastega kui hirmus on kui sa oled kadunud metsas. On antud alguspunkt kus õpetaja ütleb lastele et teine õpetaja on peitud kuskil pargis,aga ta jäi oma koordinaadid kaardil GPS abil . Lapsed jagatakse 2 rühmaga, esimeses rühmas on telefon kaardiga ja õpetaja käes on ka veel üks telefon, millega ta kogu aeg filmib hoides oma telefoni ette teid kuidas nad jõuavad otsitud õpetajani.(sellel ajal üks laps salvestab GPSi abil teed kaardi peale Kui 1 rühmaga nad jõuavad sihtmärki ja tee on filmitud siis nad tulevad tagasi 2 rühmale ja annavad nendele ainult videod. Teine rühm proovib jõudma peidetud õpetajani video abil.
Järgmisel päeval lasteaias õpetaja annab igale lapsele puhtad välja prinditud kaardid kus on märgatud ainult sihtkoht kus õpetaja peidis, õpetaja pakkub vildiga joonistada teed kuidas nad jõudsid siiamani. Lapsed vaatavad koos filmitud video ja selle järgi proovivad joonistaga kaardi peale teed.
Kui kõikidel on nende töid valmis, õpetaja nätab salvestanud GPS abil teed ja meie võrdleme kellel on täpsem joonistatud. Peale sellest iga laps joonistab oma kujundiga pilti (võib jooned juurde joonistada, ühendada jne).