Skip to main content
Attention! eDidaktikum will discontinue its service in July 2025.
More information here
edidaktikum@tlu.ee
FAQ
Privacy Policy
eDidaktikum
English
Eesti
Search
Search
Collections
Groups
Kirjalik eneseanalüüs
KAA6103.HR LASTEAIAÕPETAJA ENESEANALÜÜS
Kirjalik eneseanalüüs
TÖÖJUHIS:
Koostada kirjalik eneseanalüüs.
Eneseanalüüsi aluseks on võetud kutsestandard Õpetaja tase 6 ja standardile vastavad kompetentsid (Kutsekoda).
Kutsestandardi Õpetaja tase 6 kompetsentsid on analüüsitud ja toodud näited praktikakogemusele põhinevalt ja teoreetilistele allikatele toetudes.
Kokkuvõte analüüsist hõlmab üliõpilase tugevuste kui arenguvajaduste esiletoomist.
Analüüs on vormistatud korrektselt, vastavalt iseseisvatele töödele esitatud nõuetele.
Analüüsi vormi (tabeli) leiate Failide alt.
Tähtaja ületamisel ei ole vastamine/muutmine lubatud. Palun esitage analüüs õigeaegselt.
696 views (0 today)
0 likes
Due date
7/10/2021
Created date
31/8/2021
Competence
2020 Õpetaja kutsestandard, tase 6
B.2.1 Õppija toetamine
2.1.3. Õppija individuaalsete õpivajaduste toetamine
märkab õppijate toe vajadust ja nende individuaalseid õpivajadusi (sh teistest võimekam õppija)
B.2.2 Õpi- ja õpetamistegevuse kavandamine
2.2.1. Õpetaja töö kavandamine
seab õppija(te)st lähtuvalt pika- ja lühiajalised õpieesmärgid, valib sisu ja kavandab tegevused, arvestades õppekava
B.2.3 Õpetamine
2.3.1. Õppija arengu toetamine
märkab ja arvestab õppijate erinevaid huvisid, võimeid ja vajadusi (sh hariduslikke erivajadusi, kultuurilist eripära jm), tagades võimetekohase õppe
2.3.4. Õpimotivatsiooni toetamine
toetab õpimotivatsiooni ja eakohase arenguga õppija kujunemist, luues eduelamuse igale õppijale
B.2.4 Refleksioon ja professionaalne enesearendamine
2.4.1. Õpetaja oma töö reflekteerimine ja enesearendamine
reflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalsetes
Õpetaja kutsestandard, tase 6
Nõustamine
Viib lapsevanemaga läbi õppija arengu toetamisele suunatud vestlusi; nõustab lapsevanemaid õppija arenguga seonduvates küsimustes ning arengut toetava keskkonna loomisel
Toetab õppijat üld- ja valdkondlike oskuste arendamisel ja omandamisel
Kutseõpetaja, tase 6
Refleksioon ja professionaalne enesearendamine
hoiab end järjepidevalt kursis eri-ja kutseala arengutega ja parimate praktikatega, kasutades neid oma töös ja jagades neid kolleegidega; arendab oma erialaseid teadmisi nt erialakonverentsidel, messidel, infopäevadel, erialase kirjanduse kaudu...
Group
KAA6103.HR LASTEAIAÕPETAJA ENESEANALÜÜS
Author
Maile Käsper