Kontsentratsiooniga ülesande diferentseerimine

1. Palun tee lõpuni arvutusülesanded 6 ja 7 (https://docs.google.com/document/d/16u3-E1BJTmAo-32dBzA59bsOQp1a8n8J6Mb0X_j7mzE/edit). Lisa kodusesse töösse ka nende lahendused.

 

2. Palun loo üks kontsentratsiooniga ülesanne. Soovin, et diferentseeriksid selle ülesande teksti kolmel tasemel:

a) õpilasele, kellele keemia ei meeldi ja on keeurkas, kuid on suuteline õppekavapõhiseid teadmisi omandama;

b) õpilasele, kellele keemia meeldib ja suudab õppekavapõhiseid teadmisi omandada;

c) õpilasele, kes armastab keemiat ja soovib saada keemias lisateadmisi, samuti meeldib talle lahendada õppekava teemadest keerukamaid ülesandeid.

Ülesande põhifookus peaks kolmel ülesandel olema sama. (arvutuste hulk võib erineda, saad siia juurde lisada teisendusi, %, tihedust, keerukamat teksti, graafikult leidmist jmt)

Palun kirjuta juurde kõikide ülesannete lahendused.

Kirjuta juurde, kuidas neid ülesandeid hinnata. Kas arvutusülesannete lahendamine võib toetada õppija autonoomsust, kompetentsus ja seotusvajadust? Põhjenda lühidalt.