Kunstiajalool põhineva ülesande loomine

Vali üks kunstnik. Uuri tema kohta infot, loe mõnda ilukirjanduslikku raamatut, vaata filmi või sarja, uuri kunstiajaloo teostest. Teose valikul arvesta, et narratiivne teos aitab ka lastel infot hõlpsamalt seostada. Infot kogudes ole allikakriitiline.

Tee oma kunstiõppe päevikusse (materjalide mappi) lühikokkuvõte loetust/nähtust, seosta kunstniku elu ja loomingut ajastuga, põhjendades sealjuures, mida selle teose lugemine / vaatamine sulle kui tulevasele lasteaiaõpetajale andis ja miks võiksid kaastudengid seda lugeda/ vaadata.

Tutvu kunstniku loominguga kas kataloogidest või internetist materjali (pilte) otsides. Loo tema loomingust lähtudes ülesanne lasteaialastele. Ülesande kirjelduses too välja selle eesmärk, vanuseaste ja õppesisu/protsessi kirjeldus koos planeeritava ajaga. Tee ülesanne ka ise praktiliselt läbi ja lisa kirjelduse juurde näiteid oma tööst.

Hindamislävend:

  • Esitatud ülevaade tutvustab lühidalt kunstnikku, tema loomingut ja ajastut, mil ta tegutses.
  • On loodud seosed lasteaiaõpetaja erialaga.
  • Esitatud kirjalik endaloodud ülesanne tunnikava vormil tugineb kogutud infol ja sobib rakendamiseks lasteaias.
424 views (0 today)

Due date

28/4/2023

Created date

3/2/2023

Author