Vali üks kunstiajaloost või kaasajast tuntud kunstnik või kunstnike grupp. Uuri tema kohta infot, loe mõnda ilukirjanduslikku raamatut, vaata filmi või sarja. Teose valikul arvesta, et narratiivne teos aitab ka lastel infot hõlpsamalt seostada. Infot kogudes ole allikakriitiline.
Tee oma kunstiõppe päevikusse kokkuvõte loetust/nähtust, seosta kunstniku elu ja loomingut ajastuga, põhjenda, mida selle teose lugemine / vaatamine sulle kui lasteaiaõpetajale andis.
Tutvu kunstniku loominguga kas kataloogidest või internetist materjali (pilte) otsides.
Loo tema loomingust lähtudes ülesanne lasteaialastele. Ülesande kirjelduses too välja selle eesmärk, vanuseaste ja õppimise osad koos planeeritava ajaga. Tee ülesanne ise praktiliselt läbi ja lisa näiteid töödest.
Hindamislävend:
Esitatud ülevaade tutvustab lühidalt kunstnikku, tema loomingut ja ajastut, mil ta tegutses. On loodud seosed lasteaiaõpetaja erialaga.
Esitatud kirjalik endaloodud ülesanne tunnikava vormil tugineb kogutud infol ja sobib rakendamiseks lasteaias.