Submitted by Tiiu Tammemäe on Mon, 10/10/2022 - 09:37 Standardized competence outcome: on teadlik õppija füüsilise, kognitiivse, emotsionaalse ja sotsiaalse arengu alustest ning kultuurilistest eripäradesthoiab ennast kursis õppimist ja õppija arengut puudutava terminoloogia, uuema teadmuse ja uuringutegakaasab ja teeb koostööd tugispetsialistide ning kolleegidega abi- ja toetusvajaduse väljaselgitamisel...kujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna...juhendab kolleege õpikeskkonna kujundamisel ja arendamiselanalüüsib ja tõlgendab haridusuuringute tulemusi ning rakendab neid oma töösjagab tõenduspõhist teadmust kolleegide ning koostööpartneritegamärkab kolleegide probleeme, aitab neid teadvustada ja lahendusi leida, vajadusel koostöös tugispetsialistide ja/või juhtkonnagajälgib, hindab ja väärtustab oma füüsilist, vaimset ja emotsionaalset tervist...algatab ja toetab õpetajatevahelist koostööd ja kogemuste vahetamistteeb ettepanekuid innovatiivseteks muudatusteks organisatsioonisorienteerub HEV valdkonda puudutavates õigusaktides, mõistab ja kasutab HEV valdkonnas kasutatavat enamlevinud terminoloogiatteab ja kasutab hariduslike erivajadustega seotud õppekorralduse võimalusimärkab õppeprotsessis teistest eristuvat õppijat ja toe vajadusttunneb ära üldist, tõhustatud ja erituge vajavate õppijate erivajaduste liigid ja koostöös osapooltega selgitab välja individuaalsed õpivajadusedkujundab õpikeskkonda vastavalt õppija vajadustele ja arengule, tagades õpitoe ja eduelamuseteeb õppe kohandamisel ja rakendatud tugimeetmete efektiivsuse analüüsimisel koostööd tugispetsialistide, kolleegide ja lapsevanemategajuhendab õppetegevusse kaasatud isikuid (tugiisikuid, praktikante jt)analüüsib rakendatud tugimeetmeid ja teeb HEV koordinaatorile ja/või haridusasutuse juhile ettepanekuid õppekorralduse muutmiseks lähtuvalt tuge vajavate õppijate vajadustestDescription: Assessment description: