Submitted by Maire Tuul on Sun, 01/29/2023 - 13:44 Standardized competence outcome: Õ̃pikeskkonna kujundamineRefleksioon ja professionaalne enesearendaminekujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna...loob teadlikult hooliva, kiusamisvaba ja koostöise õhkkonna...tegevusi lõimides rakendab mängu ja teisi aktiivset õppimist...reflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalsetesanalüüsib õpiprotsessi ja määratleb probleemidvaldab õppesisu, hoiab end kursis valdkondlike uuendustega, arvestades valdkonna-alase teadmuse, teaduspõhisuse ja parimate praktikatega ning õppekavast tulenevate nõuetegakasutab oma töös teemakohast (teadus)kirjandustoskab pedagoogilisi teadmisi siduda ainealaste teadmistega õppimise tõhustamiseksteab, kuidas õppesisu kõige tõhusamal viisil erinevatele õppijatele õpetada ning kuidas toetada teaduspõhiste arusaamade kujunemist ja saavutada vajadusel muutusi õppijate mõttemudelitesmärkab, tunnustab, innustab õppijat, lapsevanemat ja kolleegi, tunnustab ka väikseid edusammemärkab mittemotiveerivate situatsioonide teket õpiprotsessis ja leiab lahendusi nende kõrvaldamiseks individuaalsel või klassi/rühma tasandiltoetab õpimotivatsiooni kujunemist läbi tähenduslike ja jõukohaste õpisituatsioonide loomise, eneseteostuse ja õppimisest tekkiva rahulolu soodustamisepakub uusi ideid ja viib neid ellu, arvestades valdkonna- ja ainealase teadmuse, teaduspõhisuse ja parimate praktikategamärkab probleeme ja neis peituvaid võimalusikasutab korrektset õpetamiskeelt kõnes ja kirjas ning väljendab ennast arusaadavaltsuunab õppijaid üksteisega arvestama ja üksteist toetama, võttes arvesse rühmaprotsesse ja - dünaamikatDescription: Üliõpilane eristab, interpreteerib ja hindab kriitliselt erinevaid pedagoogilisi lähenemisi (Käisi, Montessori, Steiner- ja Reggiopedagoogika, projektõpe)Assessment description: