Submitted by Eliis Ait on Tue, 10/01/2024 - 14:05 Standardized competence outcome: teab ja kasutab hariduslike erivajadustega seotud õppekorralduse võimalusimärkab õppeprotsessis teistest eristuvat õppijat ja toe vajadustkirjeldab tuge vajava õppija õpioskusi, käitumist, psüühilisi protsesse jmalgatab koostöös HEV koordinaatoriga individuaalse arengu jälgimise kaardi avamise ja täidab sedakujundab õpikeskkonda vastavalt õppija vajadustele ja arengule, tagades õpitoe ja eduelamuseseab võimalusel koos tuge vajava õppijaga õppijale jõukohased õpieesmärgid, jõukohastab õppevara ja töökorraldusi, suunab õppijat kasutama abimaterjaleviib läbi õppija arengut toetavaid tegevusi individuaalselt või rühmaskoostab ja rakendab individuaalset õppekava ühes või mitmes aines või rakendab erinevat õppekavateeb õppe kohandamisel ja rakendatud tugimeetmete efektiivsuse analüüsimisel koostööd tugispetsialistide, kolleegide ja lapsevanemateganõustab kolleege õpikeskkonna ja õppematerjalide kohandamiselanalüüsib rakendatud tugimeetmeid ja teeb HEV koordinaatorile ja/või haridusasutuse juhile ettepanekuid õppekorralduse muutmiseks lähtuvalt tuge vajavate õppijate vajadustestDescription: Assessment description: Iseseisvad tööd (õppematerjali kohandamine; õpilase vaatlus ja analüüs; IÕK koostamine ja rakendamine)