Submitted by Heddi Reinsalu on Wed, 02/01/2023 - 12:05 Standardized competence outcome: selgitab välja rühma ja õppija õpioskuste ja õpimotivatsiooni taseme ning arvestab neid õpieesmärkide seadmisel ja tegevuste planeerimiselmärkab ja arvestab õppijate erinevaid huvisid, võimeid ja vajadusi (sh hariduslikke erivajadusi, kultuurilist eripära jm), tagades võimetekohase õppeseab õppija(te)st lähtuvalt pika- ja lühiajalised õpieesmärgid, valib sisu ja kavandab tegevused, arvestades õppekavavalib lähtuvalt õpieesmärkidest ning õppija arengutasemest sobiva õpivarakujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna...suunab õppijaid üksteisega arvestama ja üksteist toetama, võttes arvesse rühmaprotsesse ja - dünaamikatoskab pedagoogilisi teadmisi siduda ainealaste teadmistega õppimise tõhustamiseksteab ja valib õppesisu õpetamisel sobiva keerukustaseme ning esitusviisitegevusi lõimides rakendab mängu ja teisi aktiivset õppimist...toetab õpimotivatsiooni ja eakohase arenguga õppija kujunemist, luues eduelamuse igale õppijaleanalüüsib oma professionaalset arengut, olles avatud tagasisidele ja arvestab sellega enesearengu kavandamiselon koostöistes õpisituatsioonides hea koostööle pühenduv partnertoob koostöisesse õpisituatsiooni oma teadmised ja kogemused ning rakendab neid kolleegide võimestamiselDescription: Tunneb ja oskab analüüsida lapse muusikalise arengu iseärasusi erinevates arenguperioodides.Assessment description: Muusika tegevuskava loomine, laulumängu loomine/muutmine, ettekanne