Submitted by Maile Käsper on Wed, 01/18/2023 - 17:46 Standardized competence outcome: märkab õppijate toe vajadust ja nende individuaalseid õpivajadusi (sh teistest võimekam õppija)kaasab ja teeb koostööd tugispetsialistide ning kolleegidega abi- ja toetusvajaduse väljaselgitamisel...koostöös lapsevanematega toetab ja suunab õppijatvalib õpivara hulgast õpieesmärkide ning õppijate ja rühma tasemega sobiva, arvestades sh teaduspõhisuse ja parimate praktikategakujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna...märkab ja arvestab õppijate erinevaid huvisid, võimeid ja vajadusi (sh hariduslikke erivajadusi, kultuurilist eripära jm), tagades võimetekohase õppearvestab peamiste tunnetusprotsessidega (taju, tähelepanu, mälu, mõtlemine, täidesaatvad funktsioonid) õppija toetamiselanalüüsib ja tõlgendab haridusuuringute tulemusi ning rakendab neid oma töösDescription: 2. Teab, mis on tegevusuuring ning oskab kavandada ja rakendada tegevusuuringut õppeprotsessi tõhustamiseksAssessment description: Iseseisev töö 1: teema kaardistus - diagnoosimise etapp