Submitted by Kaire Kollom on Mon, 02/05/2024 - 10:56 Standardized competence outcome: reflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalseteskoostab enda professionaalse arengu kava ja määratleb õppimisvajaduse, arvestades ka haridusasutuse arenguvajadusi ja riiklikke haridusprioriteetekasutab digikeskkondi enda professionaalseks arendamisekstegutseb meeskonnaliikmena õpikogukonnas enda ja kolleegide professionaalse arengu ning selle kaudu õppija arengu toetamise eesmärgilosaleb õpikogukondades ja koostöövõrgustikes erialase teadmuse arendamiselanalüüsib oma professionaalset arengut, olles avatud tagasisidele ja arvestab sellega enesearengu kavandamiselon koostöistes õpisituatsioonides hea koostööle pühenduv partneranalüüsib koostöö tõhususthindab ja arendab oma digikompetentsust vastavalt haridusvaldkonnas tunnustatud digipädevusmudelileDescription: analüüsib enda digipädevusiAssessment description: