Submitted by Kaire Kollom on Tue, 07/05/2022 - 15:23 Standardized competence outcome: seab õppija(te)st lähtuvalt pika- ja lühiajalised õpieesmärgid, valib sisu ja kavandab tegevused, arvestades õppekavalähtuvalt eesmärkidest valib õpetamiseks, õppimiseks ja tagasisidestamiseks sobivad meetodidvalib lähtuvalt õpieesmärkidest ning õppija arengutasemest sobiva õpivaraotsib ja levitab digitaalset õpivara ja digitehnoloogiaid, mis võimaldavad tõhusalt saavutada õpieesmärkekasutab digitehnoloogiaid õppijate õppimisse kaasatuse suurendamisekstegevusi lõimides rakendab mängu ja teisi aktiivset õppimist...suunab õpilasi rakendama info otsimisel, suhtlemisel ja sisuloomes digitehnoloogiaidkorraldab klassis/rühmas digitehnoloogiate mõtestatud kasutamist individuaalsel ja koostöisel õppimisel, sh probleemide lahendamiseltõhustab koostöös oma kooli õpetajatega digivahendite kasutamist õppetööstoetab ja hindab digivahendite väljapakkumise ja digipädevuse õppetöösse lõimimisega õppekava arendustööd.hindab turvariske ja teeb ettepanekuid nende maandamiseksDescription: oskab analüüsida erinevate multimeediumite kasutamise võimalusi lasteaia õppe-kasvatusprotsessis ning seoseid koolieelse lasteasutuse riikliku õppekavagaAssessment description: