Submitted by Katrin Poom-Valickis on Thu, 01/19/2023 - 09:47 Standardized competence outcome: reflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalseteskogub pidevalt tagasisidet õppijate õpitegevuste ning -tulemuste kohta ning sellest lähtuvalt kavandab muudatusi õpetamis- ja kasvatusprotsessiskasutab digikeskkondi enda professionaalseks arendamiseksanalüüsib ja tõlgendab haridusuuringute tulemusi ning rakendab neid oma töösviib läbi (tegevus)uuringuid klassi/ rühma ja haridusasutuse tasandil, analüüsides õpiprotsessi, määratledes probleemid, kogudes tõendeid praktikastkogub koostöös kolleegidega õppeprotsessist infot ja uurib võimalusi, kuidas toetada õppija terviklikku arengut ja valmisolekut õppimiseksselgitab välja rühma ja õppija ainealase, õpioskuste ja õpimotivatsiooni taseme ning arvestab neid (ainevaldkondlike, üldpedagoogiliste ja kasvatuslike) õpieesmärkide seadmisel, nõustab selles kolleegeDescription: Assessment description: