Submitted by Kristiina Treial on Tue, 01/30/2024 - 11:44 Standardized competence outcome: märkab õppijate toe vajadust ja nende individuaalseid õpivajadusi (sh teistest võimekam õppija)märkab ja arvestab õppijate erinevaid huvisid, võimeid ja vajadusi (sh hariduslikke erivajadusi, kultuurilist eripära jm), tagades võimetekohase õppearvestab peamiste tunnetusprotsessidega (taju, tähelepanu, mälu, mõtlemine, 4 täidesaatvad funktsioonid) õppija toetamiselkogub andmeid õppijate arengu ja õppeprotsessi tõhususe kohtaloob teadlikult hooliva, kiusamisvaba ja koostöise õhkkonna...õpetab, lähtudes õppija eripärast, seatud eesmärkidest, õpiväljunditest ja ainetevahelisest lõimingust...oskab pedagoogilisi teadmisi siduda ainealaste teadmistega õppimise tõhustamiseksDescription: 3) seob õppeprotsessi läbiviimisel pedagoogilised teadmised ainealaste teadmistega, pakub välja võimalusi õppeprotsessi kohandamiseks õppijate vajadustest lähtuvalt;Assessment description: