Submitted by Triin Ulla on Tue, 01/23/2024 - 17:54 Standardized competence outcome: selgitab välja rühma ja õppija ainealase, õpioskuste ja õpimotivatsiooni taseme...kogub koostöös kolleegidega õppeprotsessist infot ja uurib võimalusi, kuidas toetada õppija terviklikku arengut ja valmisolekut õppimisekskogub andmeid õppijate arengu ja õppeprotsessi tõhususe kohtareflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalseteskogub pidevalt tagasisidet õppijate õpitegevuste ning -tulemuste kohta ning sellest lähtuvalt kavandab muudatusi õpetamis- ja kasvatusprotsessisanalüüsib ja tõlgendab haridusuuringute tulemusi ning rakendab neid oma töösviib läbi tegevusuuringuid klassi/rühma tasandil, analüüsides õpiprotsessi, määratledes probleemid, kogudes tõendeid praktikastjagab tõenduspõhist teadmust kolleegidegaDescription: Kasutab erinevaid meetodeid (sh tegevusuuringut) oma töö ning õppekeskkonna analüüsimiseks ja arendamiseksAssessment description: