Submitted by Heddi Reinsalu on Wed, 01/31/2024 - 13:09 Standardized competence outcome: seab õppija(te)st lähtuvalt pika- ja lühiajalised õpieesmärgid, valib sisu ja kavandab tegevused, arvestades õppekavavalib lähtuvalt õpieesmärkidest ning õppija arengutasemest sobiva õpivaramärkab õpivara puudusi ja teeb organisatsiooni (aine)valdkonna juhtidele ettepanekuid õpivara kohandamiseks ja koostamisekskujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise heaolu, tervist, arengut ja loovust toetava koostöise õpikeskkonna...analüüsib oma professionaalset arengut, olles avatud tagasisidele ja arvestab sellega enesearengu kavandamiseloskab pedagoogilisi teadmisi siduda ainealaste teadmistega õppimise tõhustamiseksDescription: Oskab koostada liikumisõpetaja töökava, arvestades õppekava ning valdkondade vahelist lõimingut.Assessment description: