Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files. Platform will be down for maintenance on Monday 25-th of November from 10:00 to 11:00.

Lugemisülesanne 5. Neuromitmekesisus (kursuse kohustuslik kirjandus).

Diferentseerimine ja neuromitmekesisus mõtteviis õpetajatöös. Palun loe läbi sissejuhatav peatükk  raamatust T. Armstrong "Neurodiversity, The New Diversity"

Peatükk tutvustab seitset neuromitmekesisuse põhimõtet, mis on kokkuvõtlikult esitatud ka joonisel 1.1. lk 14 (nb. need on põhimõtted, millest seast tuleb valida). 

Vali nimetatud seitsmest 2-3 põhimõtet, mis on sinu jaoks kõige sümpaatsemad!

Igaühe puhul: 

1) Nimeta põhimõte ja kirjelda seda oma sõnadega, nagu sellest aru saad (1 lause)! 

2) Põjenda 1-2 argumendiga, miks valisid esiletoomiseks just selle põhimõtte! Miks pead seda oluliseks, sümpaatseks (1-2 lauset)?

3) Mil moel saaks sinu vaadeldavas klassiruumis seda põhimõtet kasutada?! (1 lause)