Palun loe raamatust J. Harwell & R.W. Jackson "The Complete Learning Disabilities Handbook" läbi kaks erinevat peatükki. Enda poolt valitud peatükk ning peatükk 8: "Classroom management for teachers", lk 127-149. (Sellest, kuidas raamatu terviktekstile ligi pääseda, allpool!) Peatüki 8 leiad siit.
Ülesanne:
1) Pane kirja 3 uut mõtet või vaatenurka, mille leidsid peatükki 8 lugedes, võrreldes nende peatükkidega, mida lugesid B. Rogersi raamatust "Taasleitud käitumine". (kokku 3 lauset)
2) Vali oma erialast, huvidest, valdkonnast või vanuseastmest, keda õpetad, lähtuvalt (vähemalt) üks peatükk ja loe see läbi. Raamatu põhjaliku sisukorra leiad siit. Pane valitud teksti alusel kirja:
a) Mis põhjusel/kaalutlustel valisid lugemiseks just selle peatüki? Pane kirja 2 kaalutlust/argumenti! (2 lauset)
b) Langeta oma hinnang, kuivõrd sinu ootused said õigustatud? Kuivõrd pälvisid informatsiooni ja teadmisi, mida vajasid/ootasid? Põhjenda oma hinnangut 1-2 argumendiga! (1-2 lauset)
c) Pane kirja 2 olulisemat mõtet, mida antud peatükist kaasa võtad ja oma õpetajapraktikas rakendad! (2 lauset)
Raamatust:
4 eksemplari on TLÜAR õpikeskuses, sealjuures üks kohapeal kasutamiseks.
E-versiooni saab lugeda logides oma TLÜ kasutajatunnusega TLÜ akadeemilise raamatukogu võrku, ESTER kataloogist leiab raamatu täisteksti
Juhised:
1) Mine tlulib.ee -> inforessursid (lehe vasak külg) -> sisene andmebaasidesse (lehe parem külg)
2) Vali nimekirjast ESTER (kõige alumine)
3) Trüki otsingusse: "Harwell Complete Learning Disabilities Handbook"
4) Vali kahest võimalikust: võrguteavik -> Täistekst TLÜ arvutivõrgus
Ja saadki lugeda! Põnevat lugemist ja valimist! :)