Tere!
Palun loe, kui vähegi jaksad, kahte asja: seda jube kasulikku, see-eest lihtsas keeles kirjutatud manuaali siin:
Ja siis on valida taas kahe artikli vahel (leitavad failide alt), millest palun vali ja loe üks:
1) üks maruvahva empiiriline uuring selle kohta, milline superpower on metakognitsioon: Zepeda, C. D., Richey, J. E., Ronevich, P., & Nokes-Malach, T. J. (2015). Direct instruction of metacognition benefits adolescent science learning, transfer, and motivation: An in vivo study. Journal of Educational Psychology, 107(4), 954.
(Artiklil on ka wordi dokumendi näol lisamaterjal, lihtsalt selleks, et näeksite, mida TÄPSELT siis uuringus tehti. See materjal on täitsa praktiline.)
2) Üks väga asjalik ülevaateartikkel selle kohta, miks ikkagi enesejuhitud õppimine on omadega sellises hädas: Lawson, M. J., Vosniadou, S., Van Deur, P., Wyra, M., & Jeffries, D. (2019). Teachers’ and students’ belief systems about the self-regulation of learning. Educational Psychology Review, 31(1), 223-251.
Ehk siis suisa kaks lugemist, et saada metakognitsiooni ääretult põnevast teemast parem pilt ette. Palun postita loetu kohta tavapärased iseenda sodimärkmed (drive dokumendina oleks eriti äge).
Ise palun mõtle, mis seisus on Sinu metakognitiivsed teadmised-oskused? Palun märka vähemalt ühte metakognitiivset oskust/teadmist (või selle puudumist) iseenda juures!