Loo õppematerjalil tuginev põhjendatud kunstitegevus lasteaeda. Kasuta ettevalmistamisel kunstajalool või -teoorial tuginevaid allikaid, kunstihariduse teooriat, Riiklikku õppekava, inspireeru näitustest. Kasuta vormistamisel tunnikava vormi (näidis, millele võid tugineda, sobib ka õppekaval kasutatud õppesisu kirjelduse vorm). Vii kunstitegevus läbi kas lasteaias või tuttavate lastega. Esitle lõpuseminaris.
Hindamiskriteeriumid
A:
- esitab tegevuse ettevalmistamisel kasutatud kunstiajalool ja/või teoorial põhinevaid allikaid;
- põhjendab ettevalmistusprotsessis tehtud valikuid ja otsuseid;
- viib läbi kunstitegevuse;
- esitab tegevuse osad õppesisust lähtudes loogilises järjekorras;
- toob analüüsis põhjendatult välja nii positiivse kui negatiivse,
- näeb võimalusi õppeprotsessi tõhustamiseks nii aine- kui didaktikaalaselt. - lisab oma kokkuvõtva arvamuse.
B:
- esitab tegevuse ettevalmistamisel kasutatud kunstiajalool ja/või teoorial põhinevaid allikaid;
- viib läbi kunstitegevuse;
- esitab tegevuse osad õppesisust lähtudes loogilises järjekorras;
- toob analüüsis põhjendatult välja nii positiivse kui negatiivse,
- näeb võimalusi õppeprotsessi tõhustamiseks nii aine- kui didaktikaalaselt.
- lisab oma kokkuvõtva analüüsi
C:
- esitab tegevuse ettevalmistamisel kasutatud kunstiajalool ja/või teoorial põhinevaid allikaid;
- viib läbi kunstitegevuse;
- esitab tegevuse osad õppesisust lähtudes loogilises järjekorras;
- toob analüüsis välja nii positiivse kui negatiivse.
D:
- esitab tegevuse ettevalmistuse kirjelduse;
- viib läbi kunstitegevuse;
- lisab pinnapealse analüüsi.
E:
- esitab üldsõnalise tegevuse ettevalmistuse kirjelduse
- viib läbi kunstitegevuse;
- kirjeldab tegevust.