Üliõpilane koostab praktika kokkuvõtte (1800—3600 tm), kas a) hinnates oma tegevust ja õpikogemust triangulatsiooni ehk kolmallika meetodil (allikateks näiteks: enda uurijapäevik, õpilaste/juhendajate tagasiside, teooria) või b) kirjutades kokkuvõtva arvamusartikli, mis keskendub ühele või mitmele kunstiõpetuse aspektile ja tuginedes oma kogemusel praktikast ja teoorial.
Üliõpilane teeb praktikategevustest kokkuvõtte (tegevuste aruanne), mis sisaldab ülevaadet tegevuskava tegelikust täitmisest.
Hindamislävend:
Analüüs annab ülevaate praktika olulisematest kogemusest, üliõpilase kogemus on osalt seotud teiste kogemustega ja laiema kontekstiga. Tekst on üldiselt korrektne.
Tegevuste aruanne sisaldab ülevaadet kõigist praktikaga seotud tegevustest on kinnitatud juhendava õpetaja, juhendava õppejõu ja koolipoolse praktikarühma juhi allkirjaga.
Tagasisidestab didaktik.