Palun lugege ja vaadake:
1) Soderstrom & Bjork 2015 Learning versus performance; artikkel alla laaditav jaotisest Failid - tekst on keeruline, aga proovige hoomata põhiideid, abi on iga jaotise lõpus olevatest kokkuvõtetest
2) Väikese kordanimsena ka Jaan Aru videoloeng “Kuidas aju õpib?” https://edidaktikum.ee/et/content/%C3%B5ppimine-ja-ps%C3%BChholoogia (grupiga ei pea liituma, videod on niisama vaadatavad)
3) Jaan Aru videoloeng pikaajalisest mälust https://edidaktikum.ee/et/content/%C3%B5ppimine-ja-ps%C3%BChholoogia (grupiga ei pea liituma, videod on niisama vaadatavad)
4) Andero Uusbergi videoloeng töömälust https://edidaktikum.ee/et/content/%C3%B5ppimine-ja-ps%C3%BChholoogia (grupiga ei pea liituma, videod on niisama vaadatavad)
Postitage oma mõtted teemadel:
1) Mille poolest eristub lühiajaline sooritus tõelisest õppimisest? Mis juhtub ühe või teise puhul ajus ja kuidas see käitumise tasandil väljendub? Tooge näiteid isiklikust elust, kui olete midagi säärast enda või teiste puhul kogenud.
2) Kuidas aitavad teadmised mälufunktsioonide kohta kaasa ennastjuhtivate õppijate kujunemisele? Millist rolli mängib selle juures metakognitsioon? Tooge näiteid isiklike õppimiskogemuste kohta.
3) Kuidas võiks mis tahes teadmiste omandamise protsess olla üles ehitatud, nii et see tagaks pikaaegsete, paindlike ja kestlike mälusisude kujunemise? Ehk milline võiks näha õppetöö, mis lähtub sellest, mida me teame mälu toimimise põhimõtete kohta. Pöörake tähelepanu nii pikaajalise mälu kui ka töömälu eripäradele. Lisaks teile juba tuttavale tooge kindlasti välja ka uudsena mõjunud aspekte loetust ja vaadatust.
Soovime, et postitaksite oma esialgse sisendi kindlasti meie järgmiseks kohtumiseks, et saaksime selle pinnalt edasi töötada, kuid saate oma postitust vajadusel pärast meie kohtumist ka täiendada. Seepärast on kuupäev ülesandel pandud pisut hilisem.
Jaksu!
Kati ja Merlin