Attention! It is no longer possible to add Google Drive files directly in the interface. Please use links to share files.

Tunni vaatlusprotokoll

Vaatlusprotkoll nr .......; .......... klass, ......................... kuupäev.

Aine, teema: ..............................................................................................................................................

Hinnatavad tegevused

Lävend

Märkused

1. Tunni alustamine

Õpilased on tunni algusest teavitatud. Mis kujul alustatakse tundi?

 

2. Tunni eesmärgistamine ja osadeks jaotamine 

Tund on iseseisvalt ja eesmärgipäraselt planeeritud (eesmärgid on püstitatud lähtudes õppijast, õppekavast ainekavast). Tunnis on eristatud selle erinevad osad, milles rakendatakse eesmärgipäraseid õppemeetodeid.

 

3. Erinevate õppemeetodite kasutamine

Valitud õppemeetodid on rakendatavad õpitavale ning õppijatele kohased (sh eesmärgipäraseid ja ainespetsiifilisi). Millises vormis on tund üles ehitatud: arutelu, koostöö erinevad vormid jm?

 

4. Aine valdamine ja esitamine

Aine valdamisel ja esitamine. Kõne on selge ja ladus.

 

5. Tagasiside õppimise kohta

Rakendatakse tagasiside andmist nii hinnangu kui hindena, arvestades õppija individuaalsust ja kasutades erinevaid meetodeid.

 

 

6. Õpikeskkonna

kujundamine

Tunnis on tagatud õppijatele vaimselt ja füüsiliselt turvaline õpikeskkond.

Õpetaja on õppijatele teadmiste ja käitumisega eeskujuks.

 

7. Õpitava näitlikustamine

Õpetaja on kavandanud õppeprotsessi näitlikustamise ja vastavaid vahendeid rakendatakse. Milliseid?

 

8. Õpilaste individuaalsus-tega arvestamine

Õpetaja märkab klassi eripära ja arvestab seda õpitegevuste planeerimisel ja rakendamisel.

 

9. Ebakohane käitumine ja selle ennetamine

Õpetaja märkab ebakohast käitumist ja reageerib sellele adekvaatselt. Rakendatakse erinevaid sekkumise viise ja tagatakse töörahu kogu tunni vältel.

 

10. Tunni lõpetamine

Tunni lõpetamine on ajastatud, tehakse kokkuvõtted õpitust ja koduse töö sisu on selgitatud.

 

Vaatleja nimi ja allkiri: ...............................................................