Vaatlusülesande teema. Õpivara roll võõrkeeletunnis õpilaste arengu ja õppimise toetamisel.
Vaatlusülesande eesmärk. Vaadelda õpetaja- ja õpilastepoolset tegevust õpivara kasutamisel võõrkeeletundides.
Vaatlusülesande teostamise korraldus. Üliõpilased vaatlevad õpivara kasutamise võtteid kolmes võõrkeeletunnis; täidavad kolme tunni kohta ühise vaatlusprotokolli (vt. vormi allpool) ja seejärel vormistavad kokkuvõtliku analüüsi.
Ülesande kirjeldus.
Vaadelge õpivara kasutamist kolmes võõrkeeletunnis, pöörates tähelepanu õpetaja- ja õpilastepoolsele tööle õppekomplektiga:
- Millist õpivara õpetaja tunnis kasutab?
- Millistes tunni osades õppekomplekti või muud õpivara kasutatakse?
- Millised on õpivara kasutamise eesmärgid (osaoskuste arendamine, grammatika, sõnavara, foneetika harjutamine, maiskondlike teadmiste vahendamine jne)?
- Millistes tegevustes õpivara kasutatakse? Mida teeb õpetaja, mida teevad õpilased?
Tunnivaatlusprotokolli vorm
|
1. tund |
2. tund |
3.tund |
Millist õpivara õpetaja tunnis kasutab? |
|
|
|
Millistes tunni osades õppekomplekti vm õpivara kasutatakse? |
|
|
|
Millised on õpivara kasutamise eesmärgid (osaoskuste arendamine, grammatika, sõnavara, foneetika harjutamine, maiskondlike teadmiste vahendamine jne)? |
|
|
|
Millistes tegevustes õpivara kasutatakse? Mida teeb õpetaja, mida teevad õpilased? |
|
|
|
Kokkuvõte: |
|
|
|
Soovituslik lugemismaterjal: