Vaatlusülesande teema. Keeleliste osaoskuste arendamine võõrkeeleõppes.
Vaatlusülesande eesmärk. Vaadelda keeleliste osaoskuste (kuulamine, lugemine, rääkimine, kirjutamine) arendamist ja metoodikat võõrkeeletunnis.
Kokkulepete sõlmimine juhendava õpetajaga iseseisva tunni/tunniosa andmise ülesande jaoks!
Vaatlusülesande teostamise korraldus. Üliõpilased vaatlevad erinevate keeleliste osaoskuste arendamist kolmes võõrkeeletunnis, täidavad kolme tunni ühise vaatlusprotokolli (vt. vormi allpool) ja vormistavad kokkuvõtliku analüüsi keeleliste osaoskuste arendamise kohta.
Ülesande kirjeldus
Vaadelge ja analüüsige võõrkeele tunde või tunni osi keeleliste osaoskuste arendamise osas,
lähtudes järgnevatest küsimustest:
- Milliseid osaoskusi tunnis arendati?
- Kas vaadeldud osaoskused olid retseptiivsed või produktiivsed?
- Milliseid meetodeid ja ülesandeid õpetaja iga osaoskuste arendamiseks kasutas?
Fookus |
1. tund |
2. tund |
3. tund |
Milliseid osaoskusi tunnis arendati? |
|
|
|
Kas vaadeldud osaoskused olid retseptiivsed või produktiivsed?
|
|
|
|
Milliseid meetodeid ja ülesandeid õpetaja iga osaoskuse arendamiseks kasutas? |
|
|
|
Soovituslik lugemismaterjal: