Üliõpilane vaatleb vähemalt 5 õpitaval erialal töötav üliõpilane 3 tundi ja koostab vaadeldud tundidest koondanalüüsi. Koondanalüüs sisaldab: 1) kirjeldust õpilaste eripäradest, huvides, õpivajadustest ja ainealastest pädevustest, 2) analüüsi õpetaja tööst tuginevalt kutsepädevustele, 3) vähemalt kolme õppimiskohta, koos põhjendusega ja vähemalt ühte olukorda koos põhjendusega, mida ta teeks teisiti. Vaatlustundide koondanalüüsis on seostatud oma vaatluskogemus haridusteadusliku ja/või ainealasese teooriaga.
Hindamislävend:
Analüüsis on lähtutud õpitust ja haridusteaduslikust ja/või ainealasest kirjandusest, tekstis on kasutatud vastavaid viiteid (min 3). Kasutatud on erialast terminoloogiat.
Esitatud on õpilaste eripärade, huvide, õpivajaduste ja pädevuste kirjeldus, õpetaja töö kirjeldus ja õpitud teadmised ning muutmisettepanekuga olukord.
Vaatluskogemus on seostatud teoreetiliste teadmistega.
Tagasisidestavad didaktik ja ülikoolipoolne juhendaja.