Attention! eDidaktikum will discontinue its service in July 2025. More information here

Vesi! Ehk iselugemine-mõtlemine 12.11 loenguks

Head tudengid,

järgmisel korral läheme neljanda taastuva loodusvara, mis enam ei taastu, kriisi juurde. (kas mäletate laksust, mis olid eelmised kolm? :)) Selleks on vesi. Selleks palun tutvuge järgmiste materjalidega:

Vee kohta:

1) Postimehe artikkel "Kui suur on sinu vesine jalajälg?" https://www.postimees.ee/1773061/kui-suur-on-sinu-vesine-jalajalg?fbclid...

Artikkel on wordi formaadis üleval ka failide all!

2) Säästva arengu eesmärkide vee temaatika leht (see on üsna lühike lugemine): https://www1.undp.org/content/seoul_policy_center/en/home/sustainable-de...

3) Artikkel, kuidas veesaaste on seotud laste neurologilise arenguga (igaks juhuks pdf-ina olemas ka failide all): https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4247335/?fbclid=IwAR1SPT7Ib...

Keeruline, mis? Kuidas neid teemasid lastele õpetada?

Selleks on didaktilise meetodi kohta sirvida-lugeda üks artikkel, mille pealkiri on "Designing to Learn About Complex Systems" (Hmelo, Holton & Kolodner, 2000). Püüdke tekitada endale sellest õpetamismeetodist üldine pilt!

Kui oled saanud kõigile materjalidele pilgu peale, võid siia ülesande alla kirjutada "tehtud" :) Teadusartiklid võtavad kauem aega, kaks esimest lugemist vähem. Jaksu!

Grete&Mihkel

478 views (2 today)

Due date

12/11/2021

Created date

7/11/2021

Author